Ryan Adams - Ashes & Fire (2011)
Kjører reprise på denne før oppvasken, for ikke å snakke om oppkasten. Det har seg nemlig sånn at boligen går over to plan og da hender det jeg kaster ymse opp i andre level - så slipper jeg å ta trappene - derav betegnelsen 'oppkasten'.
Takker.Og gratulerer med ny-shinet tower, tkr. Ser snaisent ut det der. Med Finn og filt tøfler er alt du behøver innen rekkevidde.
Du kjører smooth i kveld skjønner jeg. Ikke så rart etter fornyelse av stuaEasy listening og ny whisky:
En plate jeg fremdeles ikke har på vinyl!
mvh
Herjedalskjøkken leverer nye fronter og andre ting, river og setter opp nytt. Billig er kanskje ikke rett ord, men det kan vel våge seg å si at det er i den rimeligere enden.....Vi renoverte kjøkkenet i fjor. Nye fronter og arbeidsplater, utvidelse av skaprom med masse skuffer. Hele fornøyelsen kom på 108 KKr. Jeg har forstått at det ofte kan bli mye mer......Du kjører smooth i kveld skjønner jeg. Ikke så rart etter fornyelse av stuaEasy listening og ny whisky:
En plate jeg fremdeles ikke har på vinyl!
mvh
Her nede på sørvestlandet truer fruen med nytt kjøkken.
Får håpe det ikke blir så mye dyrere enn det jeg betalte for min første leilighet![]()
Måtte google. Det er visst det de heter, ja. Takker, man lærer noe nytt hele tiden.