Larry Jon Wilson - Broomstraw philosophers and (1975)
https://open.spotify.com/track/1dDxwKsQTZTiXWbet89Eqv
VillmannBare torsdag i dag, ikke fredag. Tar sjansen på litt disco/funk/jazz/fusion likevel:
Og nå, en whisky.
Mvh
Jada!VillmannBare torsdag i dag, ikke fredag. Tar sjansen på litt disco/funk/jazz/fusion likevel:
Og nå, en whisky.
Mvh![]()
Går aldri av moten Quincy Jones. Fantastisk skive det derre. Har Japan press LP`n og spiller den ofteBare torsdag i dag, ikke fredag. Tar sjansen på litt disco/funk/jazz/fusion likevel:
Vis vedlegget 457321
Og nå, en whisky.
Mvh
Høres ut til at du ligger foran meg i drikkeløypen. Vel unt, sier jeg, og høyner med denne:Ta en whisky til, i Sandviken har de Madam Felle, hon så hadde øl å selle. Du vet, Jonnemann sin gamle mor. No e hon død. Kem? Jonnemann sin gamle mor.
Kånemor kan gå dit. Men vent, det blir jo vanskelig siden hun er død. Jonnemann sin gamle mor, altså. Ikke lett å sykle heller i disse dager.
Jeg tar en G&T og fortsetter on the soul train.
Irma Thomas - Straight from the soul (2004)
Vis vedlegget 457330
Du mistet meg rundt Superego et sted.......Så havna vi på fyllafest igjen, rai rai!
Nå gjelder det å ikke få for lav promille før trygda kommer på onsdag. Så vi bare kjører på så lenge levra, Mastercard og Superego holder.
Patterson Hood - Heat Lightning Rumbles in the distance (2012)
Vis vedlegget 457388
I så fall ville polakken bli tørst, og ikke jeg........Slipp Id-kreftene løs, og kjøp så en selvgående plenklipper - eventuell ansett en polakk.
John Moreland - Big bad luv (2017)
Vis vedlegget 457406