Deilig med Hammonorgel.
Screaming Jay Hawkins - The night and day of (1965)
Screaming Jay Hawkins - The night and day of (1965)
|
Vanskelig å finne tråden nå. Hvorfor i huleste er musikk-fanen borte da?
Nettopp hjemme fra fiske. Godfangst i kveld, på fortsatt svært liten elv. Tre stykk, den største på 6,5 kilo. Da blir det både musikk og single malt.
Vis vedlegget 388166
The Allman Brothers Band - Brothers and Sisters. Polydor 825092-2.
Vis vedlegget 388167
Ga hard kamp denne. 20 minutter tok det å få den på land.
Hvordan pokker snur man bildet da?
Damer, som skal innom alle mulige og umulige tonearter i hver frase, kan du ha i fred for meg. Med dette var bra saker.Smekter musikk smekter seg inn i Svein Arnes lille rede mens jeg steker morgendagens frokost. Så får vi se om den holder hele veien hjem.Spain - Carolina (2016) Vis vedlegget 389109
Du la merke til at Skid Row var fra 1971? 11 år før han tok liv.Gallagher og Frampton, det er stemmer fra oppveksten. Mange minner strøymer på fra hine hårde dager. Det kan bli gjensyn, og ikke minst gjenhør.
Men han dere Gary More, der går grensen, asså. Klarer ikke den fyren etter den dere Still got the blues-greien. Han har liv på samvittigheten. Jeg døde da det var på sitt verste.
Nå tenkte jeg på 11 år før han tok ditt liv...Nei, verken 11 år før eller 11 år etter han døde.
Nå tenkte jeg på 11 år før han tok ditt liv...Nei, verken 11 år før eller 11 år etter han døde.
Welcome to back!