- Ble medlem
- 02.01.2005
- Antall liker
- 517
Det gjorde jeg også.Kjøpte Time out of mind på vinyl da den kom ut i 1997. Meget bra lyd og Bobbern i storform![]()
mvh,s,
Det gjorde jeg også.Kjøpte Time out of mind på vinyl da den kom ut i 1997. Meget bra lyd og Bobbern i storform![]()
Stuerent? Dette er jo noe katta må ha dratt inn!neppe stuerent dette
mvh
Så, så. Ikke være musikkpoliti nå. Her er plass til alle!Stuerent? Dette er jo noe katta må ha dratt inn!neppe stuerent dette
mvh![]()
Ikke være anti-musikkpoliti nåSå, så. Ikke være musikkpoliti nå. Her er plass til alle!Stuerent? Dette er jo noe katta må ha dratt inn!neppe stuerent dette
mvh![]()
Dette var da utsøkt behagelig, TT.Jeff Golub - Grand central
Liker Bellamy Bros, jeg.Stuerent? Dette er jo noe katta må ha dratt inn!neppe stuerent dette
mvh![]()
Vi snakker jo lørdags aften min herreDette var da utsøkt behagelig, TT.Jeff Golub - Grand central
Et særdeles velspillende band, det høres nesten ut somVel unt, sier jeg. "American Pie" bringer med seg vage minner om russetid og spreke damer......Skifter sjanger litt, men fremdeles vinyl:
Vis vedlegget 219009
mvh
Hvor er det du får tak i disse,på bayen?
Slutt på mine liker for lenge siden men du forstår?Aretha Franklin - Soul Sister
En kjapp en med Nora Brockstedt.....
Nå fikk jeg noen rare bilder i hodet, takk for det.![]()
He he. Var jo meningen det...En kjapp en med Nora Brockstedt.....
Nå fikk jeg noen rare bilder i hodet, takk for det.![]()
Åsså barbeint da gitt, få på deg de røde!!!Vis vedlegget 219033
Spiller Pearl, en av favorittene.
Ove, dette må du bare lære deg å like, dette er kanskje en av rockens
beste kvinnelige sangere.![]()
Jøss...har du tælja dæ en pickup med "morakniven"...Vis vedlegget 218979 Vinyl & lyder utmerket m. en Grado Ref. P:U: Vis vedlegget 218982 mens "lyraen" er på sykehus i Japan.
mvh