|
Skal sjekke når jeg tar av skiven.Tror dette er tidlig 70 tall jeg![]()
Det har du helt rett i, 1973.Tror dette er tidlig 70 tall jeg![]()
NJET. BARE FØRSTE SPOR PÅ HVER SIDE!Si meg en ting, hører dere platene helt ut?![]()
Si meg en ting, hører dere platene helt ut?![]()
Solens Sønn. Og sikkert bluesern, samme som Valerie June
Den er iaff. anbefalt fra solens sønn & nu satan i Hades.Da har man tatt til vettet og flyttet hjem til Hades igjen. Denne politikken var jo et reint Helvete, og ikke noe for en djevel som meg.
Vis vedlegget 218943
Dave Alvin - Eleven Eleven.
Også spilt av andre småjævler.
Man har ødslet som en småjævel allerede?@ mikefish: LIKER!
mvh
Det var på tide Lars-Erik, denne leflingen med politikken har vært høystMan har ødslet som en småjævel allerede?@ mikefish: LIKER!
mvh
Nå forventes full oppdatering på Wilson Duette!
Fyllesjuk, med andre ord....@ solsønn & verge: Skal høre duettene eft. avtale m. Skink til uken. Gadd ikke dra ut idag. Men lytteintrtrykk fra OHFC blir meddelt her i tråden.
mvh
Siden jeg er en mester i diplomatiets kunst, var det helt naturlig at jeg var sterkt ønsket som kollaboratør i Nydalen.Det var på tide Lars-Erik, denne leflingen med politikken har vært høystMan har ødslet som en småjævel allerede?@ mikefish: LIKER!
mvh
upassende, du får holde deg der du hører hjemme, i tråden.
Mvh
En Som Bryr Seg(Nabokjerringa?)
@ solsønn & verge: Skal høre duettene eft. avtale m. Skink til uken. Gadd ikke dra ut idag. Men lytteintrtrykk fra OHFC blir meddelt her i tråden.
mvh
Unshaved & somewhat slightly dazed (bowie sitat).Fyllesjuk, med andre ord....@ solsønn & verge: Skal høre duettene eft. avtale m. Skink til uken. Gadd ikke dra ut idag. Men lytteintrtrykk fra OHFC blir meddelt her i tråden.
mvh
Yuup!
Drit kul musikk
O
Siden de er parret m. T + A elektronikk, gir de vel ikke samme lyd som jeg selv får. Men må absolutt både sees & høres i edruelig modus.@ solsønn & verge: Skal høre duettene eft. avtale m. Skink til uken. Gadd ikke dra ut idag. Men lytteintrtrykk fra OHFC blir meddelt her i tråden.
mvh
Ser frem til lytteinntrykk
Hehe, det har blitt lagt merke til ja.Siden jeg er en mester i diplomatiets kunst, var det helt naturlig at jeg var sterkt ønsket som kollaboratør i Nydalen.Det var på tide Lars-Erik, denne leflingen med politikken har vært høystMan har ødslet som en småjævel allerede?@ mikefish: LIKER!
mvh
upassende, du får holde deg der du hører hjemme, i tråden.
Mvh
En Som Bryr Seg(Nabokjerringa?)