|
Den har jeg spilt en del i det siste også.
Dette er bare noe kødd Neil Young gjorde for å oppfylle platekontrakta si.Vis vedlegget 218817 vinyl. Neil Young. Trans. 1982. Mon om man har riktige h.t. for dene type elektronisk musikk. Jeg ville si nei, men Wilson Duette Mk.II, burde duge. Håber jeg.
zzzzzzz.....Mvh
Den er i hvert fall anbefalt av meg, selv om jeg ikke kan smykke meg med slike svulstige titlerVis vedlegget 218799 vinyl. Skulle ha revet av plasten forlengst. Dette er utmerket. Anbefalt av solens sønn, om jeg ikke husker heilt gale.
mvh
Jobben arrangerte et bedriftsbesøk til Berentsens Brygghus i Egersund, der var vi med på en omvisning og gjennomgang av hele prosessen ifb øl.![]()
ØLPORTALEN omtaler Ægir LIR, Irish Stout:
Dette er et øl som er så og si perfekt. En nydelig brent og tørr avslutning, men likevel fyldig og rund i kantene i mellomsmaken. Dette er en nydelig Dry Irish Stout. Jeg vil strekke meg så langt å si at dette er Guinness slik den burde ha vært. - See more at: Ukens anbefalte øl: Ægir Lir - Ølportalen
Denne er fin når du begynner og bli litt huggærn:
![]()
[video=youtube;KAbx2IikOJU]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=KAbx2IikOJU[/video]
Flott start på dagen det der Oct, selv ble det Songbird med Eva Cassiday
Flott at det er flere som spiller denne lite kjente artisten,
k.d. lang er dyktig. Har vinyl m. henne. Men å finneFlott at det er flere som spiller denne lite kjente artisten,
jeg synes hun går utenpå f. eks Carole King.
Er litt usikker på hva du mener her, vanskelig å få tak i Judee Sill?k.d. lang er dyktig. Har vinyl m. henne. Men å finneFlott at det er flere som spiller denne lite kjente artisten,
jeg synes hun går utenpå f. eks Carole King.
...
mvh
En kjempeplate, salty. Har lyttet til den en ukes tid nå, etter at den ble lekket.Ta-daa! Begivenhet!
Vis vedlegget 218895
Tony Joe White (70) gleder Salty (63) med et flunke nytt, nyskrevet album!!!
Jeg har gjort første gjennomlytting, og dette høres veldig bra ut. Kanskje topp 3 av alt som TJW har gjort gjennom tidene.
Tony Joe White har skrevet og gitt ut glimrende musikk (imo) helt siden 1968, men har vel aldri opplevd det helt store gjennombruddet.
Kanskje skjer det denne gangen...? I så fall hadde det vært helt fortjent. Mener iallefall jeg.
Tony Joe White - Hoodoo (2013)
Vis vedlegget 218897
Mvh Salty