Noen som ikke har fått være med på Oktoberfesten i Munchen dette.Så enig, så enig! Det skyldes all denne japanske tyroler-musikken enkelte presenterer!Ikke lett å finne helgeroen her i tråden.
|
Noen som ikke har fått være med på Oktoberfesten i Munchen dette.Så enig, så enig! Det skyldes all denne japanske tyroler-musikken enkelte presenterer!Ikke lett å finne helgeroen her i tråden.
Står i vinylhylla denne jaVis vedlegget 218727
Denne da, den er det vel noen som kjenner til?
Den artisen som har betydd mest for utbredelsen av reggae.
Siste albumet til Bob Marley før han døde 1981.
Aner man en ørliten henfallenhet til sarkasme, TT?Mens naboen endelig har parkert sin forhjulsdrevne vegetarianer og har gått inn for å spise fredagstaco og å stirre på gullrekka, for siden å ha seg med den ikke syltynne kjærringa si, nytes endelig roen med denne:
Diana Krall - Quiet nights på vinyl
Hva er dette da?Vis vedlegget 218734 vinyl & har vært lagt ut før. Dyktige folk bak denne. Beklager gammelt foto (lowbatt.cam.).
mvh
Godt ligge underlag blir ofte undervurdert TTMens naboen endelig har parkert sin forhjulsdrevne vegetarianer og har gått inn for å spise fredagstaco og å stirre på gullrekka, for siden å ha seg med den ikke syltynne kjærringa si, nytes endelig roen med denne:
Vis vedlegget 218732
du er inne på noe lars_erik, men i tillegg et monotont liv....Aner man en ørliten henfallenhet til sarkasme, TT?Mens naboen endelig har parkert sin forhjulsdrevne vegetarianer og har gått inn for å spise fredagstaco og å stirre på gullrekka, for siden å ha seg med den ikke syltynne kjærringa si, nytes endelig roen med denne:
Vær glad. Naboen min har en selvgående automatisk gressklipper som bråker noe innforjævlig. Høres ut som en gassturbin. Og den satansmakta går hver eneste, jævla kveld fra kl. 1900 til 2100. Kul umulig å vinduene åpne i den tiden, og driten går om eieren er hjemme eller på ferie.Mens naboen endelig har parkert sin forhjulsdrevne vegetarianer og har gått inn for å spise fredagstaco og å stirre på gullrekka, for siden å ha seg med den ikke syltynne kjærringa si, nytes endelig roen med denne:
Vis vedlegget 218732
Så dårlig som jeg er i ryggen, er det greit med litt polstring, ja!Godt ligge underlag blir ofte undervurdert TTMens naboen endelig har parkert sin forhjulsdrevne vegetarianer og har gått inn for å spise fredagstaco og å stirre på gullrekka, for siden å ha seg med den ikke syltynne kjærringa si, nytes endelig roen med denne:
Vis vedlegget 218732
gismo
Men når Bibendum er slank i forhold, da blir det en smule overkillGodt ligge underlag blir ofte undervurdert TTMens naboen endelig har parkert sin forhjulsdrevne vegetarianer og har gått inn for å spise fredagstaco og å stirre på gullrekka, for siden å ha seg med den ikke syltynne kjærringa si, nytes endelig roen med denne:
Vis vedlegget 218732
gismo
Ble så stille her inne... Å, ja. Glemte jo at alle sitter og ser gullrekka og gomler taco...![]()
Minner meg om at jeg må ta helgavasken på kablene....
Håneidu. Stekt laks og salat med hvitvin + musikk. Idiotkassa har ikke vært på siden i forigårs.Ble så stille her inne... Å, ja. Glemte jo at alle sitter og ser gullrekka og gomler taco...![]()
Bare en unner seg en liten lur dropper aktiviteten med 75%, skammelig.Ble så stille her inne... Å, ja. Glemte jo at alle sitter og ser gullrekka og gomler taco...![]()
Ingen hårreisende innlegg å reagere på da, vet du....Bare en unner seg en liten lur dropper aktiviteten med 75%, skammelig.Ble så stille her inne... Å, ja. Glemte jo at alle sitter og ser gullrekka og gomler taco...![]()
Og herpe stuen din. Som United i den andre tråden.Minner meg om at jeg må ta helgavasken på kablene....
På tide å ta på seg party tøflene og skru opp volumet til 11. Kan ikke sove bort fredagskvelden.Bare en unner seg en liten lur dropper aktiviteten med 75%, skammelig.Ble så stille her inne... Å, ja. Glemte jo at alle sitter og ser gullrekka og gomler taco...![]()