|
Takk for flott "presang" bluesbraker, har stor sans for Torsheim,at det finnes mennesker somGått av skaftet rack?Over til noe annet.
The Mike Flowers Pops, A Groovy Place fra 1996
Fikk en hit med en cover av Oasis ‘Wonderwall’
Noel Gallagher var imponert.
Kos dere.....
Snudde brått i den LOVE-saken, men her tror jeg ikke jeg bytter standpunkt.
Du har bikka tretusen du også ser jeg.
Du passerer meg ganske snart med en fart av ca. 3x Mach.
-håper, og tror jeg.
Så tar du vel opp jakten på æresmedlemskapet?
![]()
En "presang" i anl. 3000 jubileet:
Her er det en vestlending som har latt seg inspirere.
(Av Beatles, COME BACK-trur eg)
[video=youtube;sZ0ep0HlRwE]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=sZ0ep0HlRwE[/video]
Jeg synes også Coney Island Baby er bra.
Flotte saker både cover og musikk.Vis vedlegget 218703
Tar en til, svak for dette coveret.
Igjen, dette er musikk som bør spilles på full guffe
Å jodaPeter Frampton - Baby, I love your way - Frampton Comes Alive - 1976 - [MFSL Remaster - 1996] Jeg viste faktisk ikke at denne kunne fås i eksklusivt format.
Manfred Mann er bra saker.Ikke lett å finne helgeroen her i gården. Naboen har sitt fredagsrituale med Briggs & Stratton 3,5HK på vått underlag. I morges var underlaget hvitt....
Får koble ut 4 taktshelvete til fordel for denne:
Manfred Manns Earth Band - Roaring silence på vinyl
Vis vedlegget 218716
Jepp. Like før jeg sniker meg ut og klipper tennpluggledningen i toManfred Mann er bra saker.Ikke lett å finne helgeroen her i gården. Naboen har sitt fredagsrituale med Briggs & Stratton 3,5HK på vått underlag. I morges var underlaget hvitt....
Vis vedlegget 218716
Ikke så smooth rhythem på 3,5 hk Briggs & Stratton altså.Jepp. Like før jeg sniker meg ut og klipper tennpluggledningen i toManfred Mann er bra saker.Ikke lett å finne helgeroen her i gården. Naboen har sitt fredagsrituale med Briggs & Stratton 3,5HK på vått underlag. I morges var underlaget hvitt....
Vis vedlegget 218716![]()
Så enig, så enig! Det skyldes all denne japanske tyroler-musikken enkelte presenterer!Ikke lett å finne helgeroen her i tråden.
Den du setter på nå er en knall god plateVis vedlegget 218680
Damen er jo høyst aktuell i disse dager, er det noen som
har hørt den nye plata? Setter på denne så lenge.![]()
Drømmen min er å kunne kjøre denne opp i rasshølet til nabobikkja neste gang den sette i.Ikke lett å finne helgeroen her i gården. Naboen har sitt fredagsrituale med Briggs & Stratton 3,5HK på vått underlag. I morges var underlaget hvitt....
Vis vedlegget 218716
Det er utrolig hva som komme ut av munnen på så flotte damerTyrolermusikk er ingenting mot denne lars_erik (Har postet denne ved en tidligere anledning, men denne gang til glede for nye lesere)
Misunnelig, det er det du er Lars-Erik,bare fordi noen av oss har en rikt utviklet musikksmak.Så enig, så enig! Det skyldes all denne japanske tyroler-musikken enkelte presenterer!Ikke lett å finne helgeroen her i tråden.