Paul McCartney!En gåte, kanskje noe sent for noen av dere, but her er.
Hvem er dette:Apollo C. Vermouth.
R.
Et pseudonym han brukte da han produserte denne;
Paul McCartney!En gåte, kanskje noe sent for noen av dere, but her er.
R.
Dette var ventet Lars-Erik, noe annet hadde vært skuffende.Paul Mc Cartney!En gåte, kanskje noe sent for noen av dere, but her er.
R.
Jeg også har trodd denne var en T-Rex låt.Norman Greenbaum - Spirit In The Sky. Etter en lengre diskusjon på jobben om denne låten sikkert kunne være T. REX tok vi alle feilartig mimre låt uansett.
Artig innlegg, Rackern. Ukjent for de fleste dette, skulle jeg tro.Vis vedlegget 217855
Har sansen for det litt aparte, så også her,
Bonzo Dog Band, The Doughnut in Granny,s Greenhouse fra 1968
Startet av britiske kunst studenter i 1965, til å begynne med var de
et jazz,vaudeville inspirert band men ble mere en rock/pop gruppe.
Hadde en liten del i Magical Mystery Tour film med Betales.
Med et sideblikk ser jeg at Lars-Erik har nevnt mitt neste poeng!
[video]Magical Mystery Tour film[/video]
Helt enig!Alt for få liker tilgjengelig for en god musikk kveld.
Hun har mye bra, og har spilt med mange av de beste; BB King, Clapton, Buddy Guy osv.Ana Popovic - Live At The Melkweg Amsterdam - Navajo Moon. Nokk en flott dame, men ikke helt i samme klasse som Nia Peeples.
Over til den skiva jeg eier som har best lydkvalitet; en Holy Gral fpr audiofile! Denne er så godt produsert, i tillegg til at det er en fantastisk plate, at hårene reiser seg fra man begynner å tenke på den.
Mine herrer, jeg presenterer en innspilling fra 1979, nyutgitt i 2011. Selvsagt på Mobilke Fidelity SACD! Bedre blir det ikke!
Vis vedlegget 217860
Rickie Lee Jones - Pirates. Mobile Fidelity SACD.
Den har en utrolig dynamisk kontrast; fra det nesten uhørlige til det øredøvende. Og noen påstår cd-en er døden nær?
Så vit jeg vet har jeg det meste av denne dama.Hun har mye bra, og har spilt med mange av de beste; BB King, Clapton, Buddy Guy osv.Ana Popovic - Live At The Melkweg Amsterdam - Navajo Moon. Nokk en flott dame, men ikke helt i samme klasse som Nia Peeples.
Tidligere drillpike, utdannet av solens sønn! VakkertHun har mye bra, og har spilt med mange av de beste; BB King, Clapton, Buddy Guy osv.Ana Popovic - Live At The Melkweg Amsterdam - Navajo Moon. Nokk en flott dame, men ikke helt i samme klasse som Nia Peeples.
Sikkert bra der også, ja. Som jeg har sagt tidligere, vil det koste mer enn det smaker å ha to topprigger av cd og vinyl. Koser meg med dCS-ene mine, jegVis vedlegget 217861Over til den skiva jeg eier som har best lydkvalitet; en Holy Gral for audiofile! Denne er så godt produsert, i tillegg til at det er en fantastisk plate, at hårene reiser seg fra man begynner å tenke på den.
Mine herrer, jeg presenterer en innspilling fra 1981, nyutgitt i 2011. Selvsagt på Mobilke Fidelity SACD! Bedre blir det ikke!
Vis vedlegget 217860
Rickie Lee Jones - Pirates. Mobile Fidelity SACD.
Den har en utrolig dynamisk kontrast; fra det nesten uhørlige til det øredøvende. Og noen påstår cd-en er døden nær?
Eller på vinyl?![]()
HVA? Har Oct blitt bedekket?@oct; man bedrikker seg?![]()
BeDRUKKET.HVA? Har Oct blitt bedekket?@oct; man bedrikker seg?![]()
![]()
Går inn for landing. Flaps Out
Snowy White - Midnight Blues. Kanskje vi tåler en til fra Snowy veldig melodisk gitarist, spiller også Hendrix med rett feeeel.
Støttes, meget bra gitarist!!Snowy White - Midnight Blues. Kanskje vi tåler en til fra Snowy veldig melodisk gitarist, spiller også Hendrix med rett feeeel.
Bra det her JohnnyH, setter den på ønskelisten.