RBK bør vinne.Vis vedlegget 217579
Dana Fuchs - Bliss Avenue. 2013. På moderne format, selvsagt. Noe annet skulle da tatt seg ut!
Og der scoret RBK![]()
Jeg har skyhøye krav og forventninger til RBK. De skal ikke bare vinne; de skal vinne alt i Norge. Et lag som river av seg balla med å nekte Nils Arne Eggen å fortsette, må pinadø bevise at de valgte en som var bedre. Det innbefatter selvsagt også mesterliga hvert år.RBK bør vinne.Dana Fuchs - Bliss Avenue. 2013. På moderne format, selvsagt. Noe annet skulle da tatt seg ut!
Og der scoret RBK![]()
mvh
Har du fått Kent plata, Bartis?Ahhhh, endelig hjemme igjen til anlegget, og en bjørnunge er på vei ned. Dette er førstemann ut i kveld på vinyl
Vis vedlegget 217562
Verre kan det neppe bli
Bra skive og fabelaktig godt øl du har anskaffet deg! Brooklyn East India Pale Ale er fantastisk godt. Samme med Maredsous. Zlatopramen er heller ikke direkte vond på smakVanskelig å unngå å merke seg at det drikkes i denne tråden, for
å kunne ha noe å bidra med ble det handlet inn et lite utvalg.
Vis vedlegget 217619
Etter en liten tur hos Ringstrøm ble det også her
handlet inn et lite utvalg.
Vis vedlegget 217620
Starter med denne:Cowboy Junkies, The Trinity Session fra 1988
Spillt inn på en natt, med bare en mikrofon, en DAT opptager og
i kirkerommet til The Holy Trinity i Toronto.
Skal godt gjøres å spille saktere? Utrolig behagelig for øre dette.![]()
Love er faktisk veldig bra, tkr
Kan jeg få lov til å poengtere at det var undertegnede som
ga dere Love?
Mvh
Rack-Mannen
![]()
Innstilling av pu og arm er en øvelse som ikke kan overvurderes!Vis vedlegget 217623 vinyl. Og jeg har aldri hatt bedre lyd. Ikke bare P.U., men "skinks" innstilling av RIAA. Gudbenådet fyr fra OHFC!
mvh
Har du fått Kent plata, Bartis?Ahhhh, endelig hjemme igjen til anlegget, og en bjørnunge er på vei ned. Dette er førstemann ut i kveld på vinyl
Vis vedlegget 217562
Bra skive og fabelaktig godt øl du har anskaffet deg! Brooklyn East India Pale Ale er fantastisk godt. Samme med Maredsous. Zlatopramen er heller ikke direkte vond på smakVanskelig å unngå å merke seg at det drikkes i denne tråden, for
å kunne ha noe å bidra med ble det handlet inn et lite utvalg.
Vis vedlegget 217619
Etter en liten tur hos Ringstrøm ble det også her
handlet inn et lite utvalg.
Vis vedlegget 217620
Starter med denne:Cowboy Junkies, The Trinity Session fra 1988
Spillt inn på en natt, med bare en mikrofon, en DAT opptager og
i kirkerommet til The Holy Trinity i Toronto.
Skal godt gjøres å spille saktere? Utrolig behagelig for øre dette.![]()
De andre har jeg dessverre ingen kjennskap til. Jeg regner med at du avlegger full rapport.
Ikke bare konebanker med alkis også........Vis vedlegget 217623 vinyl. Og jeg har aldri hatt bedre lyd. Ikke bare P.U., men "skinks" innstilling av RIAA. Gudbenådet fyr fra OHFC!
mvh
Passer i denne tråden alltså?Ikke bare kb men alkis også........Vis vedlegget 217623 vinyl. Og jeg har aldri hatt bedre lyd. Ikke bare P.U., men "skinks" innstilling av RIAA. Gudbenådet fyr fra OHFC!
mvh
Passer i denne tråden alltså?Ikke bare kb men alkis også........Vis vedlegget 217623 vinyl. Og jeg har aldri hatt bedre lyd. Ikke bare P.U., men "skinks" innstilling av RIAA. Gudbenådet fyr fra OHFC!
mvh![]()
Riktige innstillinger har vist seg viktige her hjemme.Tror aldri jeg har hatt bedre lyd. Dette skyldes ikke bare annen P.U. Skink fra OHFC gjorde en glimrende koblings jobb. Mulig han har skutt seg i foten. Avventer nye H.T.
mvh