V
vinyl-jønki
Gjest
I serien de rullende steiner
-81
-81
Kan ta en George Best:
"Hva jeg gjorde med alle pengene jeg tjente? Tja, mesteparten røk ut på damer, festing og sportsbiler. Og resten bare sløste jeg bort!"
mvh
Enda en kone???Kan ta en George Best:
"Hva jeg gjorde med alle pengene jeg tjente? Tja, mesteparten røk ut på damer, festing og sportsbiler. Og resten bare sløste jeg bort!"
mvh
Det var presis hva jeg menteGodt å se du har en fornuftig plan. På tide å skaffe seg en yngre kone tidlig i 20-årene nå.
Men kjære mann; du må da i det minste skaffe deg en ...se på meg dame, som ikke trenger å si no`!Enda en koneKan ta en George Best:
mvh
Det var presis hva jeg menteGodt å se du har en fornuftig plan. På tide å skaffe seg en yngre kone tidlig i 20-årene nå.
Er på nummer 2 allerede.....
Vet ikke om jeg orker det kjøret en gang til!
mvh
Knallplate.Du får bruke pengene fornuftig, tkr
Vis vedlegget 203729
Crosby, Stills, Nash & Young - 4 felts vei.
I all ærbødig naivitet: Hvorfor det??Men kjære mann; du må da i det minste skaffe deg en ...se på meg dame, som ikke trenger å si no`! Vis vedlegget 203733Enda en koneKan ta en George Best:
mvh
Er på nummer 2 allerede.....
Vet ikke om jeg orker det kjøret en gang til!
mvh
Tja....@ tkr: Et leiet liv haddae vært utmerket.
mvh
Nydelig plate, den skal jeg snurre når jeg er ferdig med Tom Waits! Takk for tipsJa, her var det full fres sa brura....
Siden jeg er meg mitt samfunnsansvar bevisst, legges denne i snurreren.
Vis vedlegget 203823
George Harrison - All Things Must Pass. 1970.
For ei skive dette er!
stiften av og i esken TKRMens man støvsuger, rydder, dekker og gjør klart til firmafest i tkr Towers:
![]()
Alle plater er ryddet bort. Armen på SME 20/2 er tapet fast til armstøtten, og deksel er satt på platespilleren. Man kjenner sine pappenheimere etter hvert, og mye rart skjer når det lir utpå kvelden.
mvh
Takker!stiften av og i esken TKRMens man støvsuger, rydder, dekker og gjør klart til firmafest i tkr Towers:
![]()
Alle plater er ryddet bort. Armen på SME 20/2 er tapet fast til armstøtten, og deksel er satt på platespilleren. Man kjenner sine pappenheimere etter hvert, og mye rart skjer når det lir utpå kvelden.
mvhholder med en knekt stift.
ha en super fest!