T
TT.
Gjest
BON APPETIT!Vis vedlegget 202616Jeg velger å ikke fundere på hvilke stener du@ lars_erik: Stenene er som du ser, svært solide.
mvh
har i tankene![]()
Værballer!
![]()
BON APPETIT!Vis vedlegget 202616Jeg velger å ikke fundere på hvilke stener du@ lars_erik: Stenene er som du ser, svært solide.
mvh
har i tankene![]()
Værballer!
![]()
De eneste du får til å ete noe sånt, er en og annen islending. Og muligens noen sogninger. Samme ulla, spenna gærne hele gjengen.BON APPETIT!Vis vedlegget 202616Jeg velger å ikke fundere på hvilke stener du@ lars_erik: Stenene er som du ser, svært solide.
mvh
har i tankene![]()
Værballer!
![]()
The Rolling Stones-80@ TT. Ser at Stones slutter m. Honky Tonk Women, 1969. Skiven er vel gitt ut da?
mvh
Ikke umulig det, men DP skiva var vel mer populær. Kan ikke huske å ha sett RS sitt cover før, men jeg har ALDRI vært RS fan@ TT. Ser at Stones slutter m. Honky Tonk Women, 1969. Skiven er vel gitt ut da?
mvh
Case solvedThe Rolling Stones-80@ TT. Ser at Stones slutter m. Honky Tonk Women, 1969. Skiven er vel gitt ut da?
mvh
Deep Purple-70
Mvh
......Og en trønder! Det er jo lars_erik sin tallerken. Skulle heller ikke forundre meg om at de er håndplukketDe eneste du får til å ete noe sånt, er en og annen islending. Og muligens noen sogninger. Samme ulla, spenna gærne hele gjengen.
mvh
Har dere ikke baller gutter?De eneste du får til å ete noe sånt, er en og annen islending. Og muligens noen sogninger. Samme ulla, spenna gærne hele gjengen.BON APPETIT!
mvh
Jeg? Jeg har jo aldri hatt sansen for rullende stener. Stener skal ligge i ro!......Og en trønder! Det er jo lars_erik sin tallerken. Skulle heller ikke forundre meg om at de er håndplukketDe eneste du får til å ete noe sånt, er en og annen islending. Og muligens noen sogninger. Samme ulla, spenna gærne hele gjengen.
mvh
Et sabla rothue! Skrekkelig!
Hei RogerHåper du har flere Kjell höglund i samlingen Rackis! bäst på -70t med album som Häxprocess og Doktor Jekylls testamente.
Lugnare Vatten - Kjell H�glund
mvh
Roger
Hei RogerHåper du har flere Kjell höglund i samlingen Rackis! bäst på -70t med album som Häxprocess og Doktor Jekylls testamente.
Lugnare Vatten - Kjell H�glund
mvh
Roger
Har 6 esker med tilsammen 400 plater å gå gjennom,tar nok litt
tid å komme igjennom.
Mvh
Rackis
Liker inlegget.
mvh