V
vinyl-jønki
Gjest
Det så veldig bra ut Kjetil_MKom hjem til 5 Soul klassikere i postkassen i dag.
Så dette skal jeg kose meg med.
Har noen flere av Otis Redding,veldig bra.
Det så veldig bra ut Kjetil_MKom hjem til 5 Soul klassikere i postkassen i dag.
Har bare denne, så har jeg noe på noe "samle" vinyl med Soul.Det så veldig bra ut Kjetil_MKom hjem til 5 Soul klassikere i postkassen i dag.
Har noen flere av Otis Redding,veldig bra.
Carla Thomas er knall. Mener å huske at hun også har noen minneverdige duetter med Otis Redding, men jeg kan ta feil.Har spillt disse to nå, og de var knall bra. Spesielt side to på Sly and....
Sly and the family stone - Stand!(1969)
Stand! - Sly & the Family Stone : Songs, Reviews, Credits, Awards : AllMusic
Vis vedlegget 192089
Carla Thomas - Carla(1966)
http://www.allmusic.com/album/carla-mw0000676666
Vis vedlegget 192090
Beste bluesen dama noensinne har gjort er på denne plata: Turtle Blues. "Vibes courtesy of Barney`s Beanery". Slipper seg helt løs, og bak seg har hun tidenes mest skranglete garasjeband. Formidabelt, og en sang som fikk meg hektet på Janis for bestandig.Approved by Hells Angels Frisco.
HA er ikke helt hva de var de heller tror jeg...
![]()
Det stemmer det, de hadde et helt album sammen. Prøver å få tak i dette på vinyl.Carla Thomas er knall. Mener å huske at hun også har noen minneverdige duetter med Otis Redding, men jeg kan ta feil.Har spillt disse to nå, og de var knall bra. Spesielt side to på Sly and....
Vis vedlegget 192089
Vis vedlegget 192090
mvh
CD er jeg redd.Det stemmer det, de hadde et helt album sammen. Prøver å få tak i dette på vinyl.Carla Thomas er knall. Mener å huske at hun også har noen minneverdige duetter med Otis Redding, men jeg kan ta feil.Har spillt disse to nå, og de var knall bra. Spesielt side to på Sly and....
Vis vedlegget 192089
Vis vedlegget 192090
mvh
King & Queen - Carla Thomas, Otis Redding : Songs, Reviews, Credits, Awards : AllMusic
Vis vedlegget 192128
Så spennende ut er den å få kjøpt over disk?
Dette er lallende god rock'n roll av ekteste sort. Den bør la seg oppdrive, selv om min er kjøpt brukt.Så spennende ut er den å få kjøpt over disk?![]()
Hørte du det aldeles fabelaktige bandet-fra sildabyen- After Ages, som nettopp har reutgitt sin plate fra 1988 "The Colors Turn Red"? På rød vinyl. Dette hørte jeg da jeg drev intervalltrening de fire milene hjem fra drillpikene. Fabelaktig skive, som også byr på cd-utgave sammen med vinylen.Herreavdelingens platesjappe på NRK P1 via Geneva S![]()
Jepp, var ganske bra denHørte du det aldeles fabelaktige bandet-fra sildabyen- After Ages, som nettopp har reutgitt sin plate fra 1988 "The Colours Turn Red"? På rød vinyl. Dette hørte jeg da jeg drev intervalltrening de fire milene hjem fra drillpikene. Fabelaktig skive, som også byr på cd-utgave sammen med vinylen.Herreavdelingens platesjappe på NRK P1 via Geneva S![]()
Helt fabelaktig. Fra Haugesund, 1988????Jepp, var ganske bra denHørte du det aldeles fabelaktige bandet-fra sildabyen- After Ages, som nettopp har reutgitt sin plate fra 1988 "The Colours Turn Red"? På rød vinyl. Dette hørte jeg da jeg drev intervalltrening de fire milene hjem fra drillpikene. Fabelaktig skive, som også byr på cd-utgave sammen med vinylen.Herreavdelingens platesjappe på NRK P1 via Geneva S![]()
![]()