Hadde du sagt Claus Lundekvam, hadde jeg holdt kjeft ja.Litt boogiepubrock, fra Southampton av alle steder. Kanskje det beste fra Southampton, foruten Matthew Le Tissier?
Det viser seg at Tissier ikke er fra Southampton, men fra Guernsey
Enkelte er litt for nerdete når det kommer til sport...
Rival Sons spiller også fredag 14.6Når og hvor skal Roky spille foresten?Ja, småpen line up 13.6. Hadde vært helt strøkent om de skviste inn Simone Felice samme dag. Tviler på eg gidder dagspass bare for ham. Mener det er lite intr samme dag han spiller, men er vel ikkje endelig line up for den dagen. Må jo vedgå at eg drømmer om at de hanker inn plateaktuelle Dawes til denne dagen...The Residents spiller på Logen 30. April. Til og med fri dagen etterMå heller ikke glemme Nick Cave, Band of Horses og Steve Earle på en og samme billett 13 juni på Koengen.
Roky 13.5. Trur det var Ole Bull Scene.Rival Sons spiller også fredag 14.6Når og hvor skal Roky spille foresten?Ja, småpen line up 13.6. Hadde vært helt strøkent om de skviste inn Simone Felice samme dag. Tviler på eg gidder dagspass bare for ham. Mener det er lite intr samme dag han spiller, men er vel ikkje endelig line up for den dagen. Må jo vedgå at eg drømmer om at de hanker inn plateaktuelle Dawes til denne dagen...The Residents spiller på Logen 30. April. Til og med fri dagen etterMå heller ikke glemme Nick Cave, Band of Horses og Steve Earle på en og samme billett 13 juni på Koengen.
Da er han helt gåen etter å ha tatt ut sitt ytterste på Rockefeller et par dager før.Roky 13.5. Trur det var Ole Bull Scene.QUOTE]Når og hvor skal Roky spille ?![]()
PfffftDa er han helt gåen etter å ha tatt ut sitt ytterste på Rockefeller et par dager før.Roky 13.5. Trur det var Ole Bull Scene.QUOTE]Når og hvor skal Roky spille ?![]()
Roky har vært gåen i 40 år
En gig på Rokyfeller til eller fra utgjør fint lite...
En av hennes beste? skikkelig driv på dette albumet
Jøss!! endelig HD-avspilling. tenker du digger å slippe CDrælet. Grattis
Arthur Lee & Love på 60-tallet er en nobrainer, morsomt at du starter med den minst opplagte i katalogen.Love - Out Here
Vis vedlegget 187866
Ble nærmest litt paff over kvaliteten på denne. Dette er meeget bra og jeg må nok få tak i resten av katalogen deres på sikt. Flaks jeg tok meg råd til et ganske godt eksemplar.Er jo ikke bar musikken som er råbra her, pressingen virker også å være av super kvalitet.
Virker som om det er denne gjengen:Sorry, det skulle være 2003. Var en 0 som ble til 1 der. Rettet.Så du oppdaget nettopp en skive de kom med i fjor og sekundet etter er det en spiller ny? Fantastisk. Jeg er glad for at jeg tok en gin tonic isted så jeg er sikker på at kininnivået holder malariaen i sjakk, i det minste.
Med fare for å være et ekko i korridoren: er den bra?![]()
Og ja, denne er bra.
Er på spottern.
Ikke funnet på vinyl, men ikke lett skikkelig heller.
http://www.discogs.com/artist/Iguanas,+The
Er litt morsomt at Norton har gitt ut skiver med en annen gammel gjeng som heter Iguanas, med Ingen Andre Enn Iggy Pop på trommer:
http://www.discogs.com/artist/Iguanas,+The+(3)
Godkjøp for en tredvelapp hos den lokale bruktpusheren skal du lete langt i mellom. eBay? wtf!! Til og med fiskebønder i vest må jo ha en kasse med slo hvor denne flyter billig omkring.The beat farmers - Tales of the new west (1985)
![]()
Ingen dårlig debut dette heller. Tror dette var første skiva eg kjøpte på eBay i hine hårde dager. Kjente eg ble skuffet da det var clipped corner, og selgeren glatt unnlot å nevne det. Men som n00b på netthandling unnlot eg å hudflette ham. Angrer den dag i dag
Musikken? Strøken kupønk!
JoaGodkjøp for en tredvelapp hos den lokale bruktpusheren skal du lete langt i mellom. eBay? wtf!! Til og med fiskebønder i vest må jo ha en kasse med slo hvor denne flyter billig omkring.The beat farmers - Tales of the new west (1985)
Ingen dårlig debut dette heller. Tror dette var første skiva eg kjøpte på eBay i hine hårde dager. Kjente eg ble skuffet da det var clipped corner, og selgeren glatt unnlot å nevne det. Men som n00b på netthandling unnlot eg å hudflette ham. Angrer den dag i dag
Musikken? Strøken kupønk!
Aner man et "lite" oppheng i Tucson's store sønner?
Lambchop da? Falt det aldri i smak? How I quit smoking plata?
Moroklumpen!Jøss!! endelig HD-avspilling. tenker du digger å slippe CDrælet. Grattis
Jeg synes det er greit med takhøyde nok til litt skitprat her i tråden, men det er forskjell på å onanere og på å rive av seg pikken.....Dessverre druknet det den gang i støy som så mange andre tips her så alt for ofte gjør.
godt forslag, sagt på en pen måte. Musikksidene kunne helt sikkert hatt godt av en egen OT-avsporingstråd for å lette litt på trykket. Som du påpeker, det er forskjell på frøken høyre og foodprosessor.Jeg synes det er greit med takhøyde nok til litt skitprat her i tråden, men det er forskjell på å onanere og på å rive av seg pikken.....Dessverre druknet det den gang i støy som så mange andre tips her så alt for ofte gjør.
Kanskje enkelte av postene/ posterne her hadde hatt glede av en Jallatråd, slik som hodetelefonunderforumet har gjort?
Noen ganger havner bare ting i kurven på refleks. Ville nok brukt mye lenger tid til å spa frem slike skatter om det ikke var for at folk som deg er så generøse at dere bruker av tiden til å spa ut fruktene av år med erfaring. Var sabla supert å logge seg inn på asylumet i dag; først en kjempelatter i stafetten og så en latterlig svær stabel med tips i denne tråden. Helt suverent.Arthur Lee & Love på 60-tallet er en nobrainer, morsomt at du starter med den minst opplagte i katalogen.Love - Out Here
Vis vedlegget 187866
Ble nærmest litt paff over kvaliteten på denne. Dette er meeget bra og jeg må nok få tak i resten av katalogen deres på sikt. Flaks jeg tok meg råd til et ganske godt eksemplar.Er jo ikke bar musikken som er råbra her, pressingen virker også å være av super kvalitet.
![]()