Hva kan evt bli neste steg mot himmelen?

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.246
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
Hei ja.
Sitter og kokkelurer, og er igrunnen etterhvert såre fornøyd med hvordan det spiller og låter i heimen.
Men oppgraderingsspøkelset er en merkelig skapning... ;D
Har ikke noe overhengende behov for å oppgradere egentlig, men det er jo lov til å tenke.
Dersom DU kaster et kjapt blikk på utstyret som er koblet opp i heimen, slik det er listet opp i profilen; Hva ville DIN neste prioritering blitt?

Det skal litt til før jeg evt gjør noe mht det jeg kunne tenkt meg å prøve ut, og da skal det være en både markant og tydelig oppgradering. Hva jeg har i tankene? Tja, det kunne jo vært interessant å høre annet forsterkeri, med noe mer "muskler", ifht Audion-blokkene jeg sitter med i dag...
Forslag til hvilke monoblokker/effektforsterkere som da evt kan være verdt å notere ned på blokken...?

mvh
PRoffen

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.102
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Høyttalere og avspilleren. Begge brukbare, men det finnes bedre der ute ;)

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.286
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Venter på ny kilde...Gleder meg som en unge... Ellers skal det testes litt kabler innimellom slagene... :)

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.246
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
lars_erik skrev:
Høyttalere og avspilleren. Begge brukbare, men det finnes bedre der ute ;)
Høytalerne kommer jeg nok til å beholde lenge... Liker Larsen/Carlsson-lyden "litt for godt"..... ;D
Cd-spilleren er kansje ikke verdens beste, men duger foreløpig, spesielt i spann med DIY-dacen jeg bruker....
Skal snart teste cd-spilleren som standalone spiller, opp mot spiller+dac-kombo. Tror sistnevnte er best.

Dersom Audion skulle få reisepass, hva burde jeg da kartlegge av monoblokker/effektforsterkere...?

mvh
PRoffen

O

ObliDobli

Gjest
Tenker 805s må vokse og bli 804d. Og stadig oftere sitter jeg og lurer på om rent stereooppsett er tingen. Ikke noe hast med det riktignok, men litt mer bass foran kunne vært fint.

Topp Bunn