Dette er en tulletråd som jeg kommenterte for ca. 2 mndr. siden. Det gikk på flg.:Hva med å fortelle oss hva det lyttes til, litt historikk, og kanskje hvorfor vi sannsynligvis ikke har hørt?
Slik det fremstår nå, er denne tråden en ren YouTube spamme tråd. Hvor diverse YouTube videoer blir pøst ut med noen minutters mellomrom. Av ca 4400 innlegg pr. dd, har vel du WayAhead rundt 98% av innleggene.
Sier ikke noe om videoene siden de renner ut raskere enn man kan følge med av og til.
![]()
He, he, alle kan jo skrive og mene det de vil. Du berører derimot ikke poengene mine:Kort komm: det «stjeles» intet fra dette nettsted. Alt som postes har opphav i eget materiale eller egne spillelister og forslag fra YT. Om dette tilfeldigvis skulle sammenfalle med materiale andre har postet på dette forumet er det noe jeg ikke kjenner til. Vennligst avstå fra dette tøvet ditt. Det er ingen som tvinger deg til å følge med på denne tråden.
[EDIT] Dessuten hører jeg aldri på det andre poster av musikk på dette nettstedet. Ituneskatalogen min alene består av langt over 5 døgn musikk og den er kun en peanøtt i materialet jeg besitter. I tillegg benytter jeg Shazam for å catche låter fra radio. Det er helt garantert sv ingen av disse låtene finnes på dette nettsted.