Hva med å ta seg tid til å svare på ovenstående spørsmål.Hva med å ta det mer med ro? Spille en hel skive og så si hva du mener? Og evt. legge ut en video? Dette hesblesende tempoet virker en smule dustete. Hvem har mulighet til å teste ut de forskjellige videoene?
Jeg sjekket litt bakover i tråden og det er sånn i gjennomsnitt 3 - 4 minutter mellom hver video; det er ofte kortere enn videoen varer. Noen ganger legges videoer ut innenfor samme minutt. Hva er hensikten?
For meg er ikke dette opplysende eller inspirerende i det hele tatt. Hvis du er ute efter å drite ut noen, så si det rett ut. Ikke indirekte.
Skjerpings! Du må da ha annet å slå ihjel tiden med? Ha ellers en god aften.
Alle sangene jeg poster er hørt igjennom på forhånd, gjerne lang tid i forveien, og er basert på mine musikkpreferanser og lagret i spilleliste for gjenbruk og event "opplasting", Det er jo bare å hoppe inn eller utenom hvis det er for slitsomt? Du kan vel velge bort tråden om den ikke faller i smak?Hva med å ta seg tid til å svare på ovenstående spørsmål.Hva med å ta det mer med ro? Spille en hel skive og så si hva du mener? Og evt. legge ut en video? Dette hesblesende tempoet virker en smule dustete. Hvem har mulighet til å teste ut de forskjellige videoene?
Jeg sjekket litt bakover i tråden og det er sånn i gjennomsnitt 3 - 4 minutter mellom hver video; det er ofte kortere enn videoen varer. Noen ganger legges videoer ut innenfor samme minutt. Hva er hensikten?
For meg er ikke dette opplysende eller inspirerende i det hele tatt. Hvis du er ute efter å drite ut noen, så si det rett ut. Ikke indirekte.
Skjerpings! Du må da ha annet å slå ihjel tiden med? Ha ellers en god aften.
Du får glede deg til nye høyttalere.. Og du, du må lage en tråd rundt anlegget ditt.. Skal bli morsomt å høre om dine inntrykk om de.Dette er triste greier, den dårlige stemningen her inne påvirker meg. Janfrt har i hvert fall et poeng med at det finnes andre ting å gjøre på enn å være her inne på forumet. Når det til og med går an å fucke til en musikktråd, så er det skikkelig ille. Tar en pause no fra hele forumet. Takk for meg for en stund.