Hva jeg hører på nå: Ting du sannsynligvis aldri har hørt....

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• WayAhead

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Antall liker
    3.443
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Litt eye-candy for the freak guys (no girls?)

S-ampene er fra 1975...

The real stuff - er vel postet før men på en 3D før Lør går det vL LeLL?

Sist redigert:

WayAhead

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Antall liker
    3.443
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Skjønner ingen ting av påstandene om at YT låter så forferdelig. De nyere produksjonene er så ille bra at de lett kan sammenlignes med 96/24 FLAC eller bedre. I særdeleshet litt nye produksjoner også apprentice produksjoner, gjerne live. Les: 90% av det jeg har lagt ut etter sommeren eller deromkring låter så bra hos meg at "es lässt nicht zu wünschen" som de sier nede i Germania.

1/2 Tam

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Antall liker
    7.569
    Skjønner ingen ting av påstandene om at YT låter så forferdelig. De nyere produksjonene er så ille bra at de lett kan sammenlignes med 96/24 FLAC eller bedre. I særdeleshet litt nye produksjoner også apprentice produksjoner, gjerne live. Les: 90% av det jeg har lagt ut etter sommeren eller deromkring låter så bra hos meg at "es lässt nicht zu wünschen" som de sier nede i Germania.
    Er helt enig med deg der, lar meg stadig overraske av god lyd, og det hele kommer an på brukeren som laster det ned til YT.

WayAhead

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Antall liker
    3.443
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    En liten opplysning til de som evt følger denne tråden, mange av de nye og ukjente låtene og band/artistene på YT har en svært heftig, tight og distinkt bass og rytmeseksjon som driver låtene som fn. Hvis en ikke får med seg dette av en eller annen grunn forsvinner kanskje noe av magien jeg fornemmer rundt disse låtene som er årsaken til at jeg poster mange av de. Både de jeg legger ut og 1/2 tam sine hører ofte hjemme der. Denne ekstremt tighte rytmeseksjonen koblet med usedvanlig bra lydkvalitet er noe som virker som en ny "trend" på YouTube. Gudd Løkk med lyttingen videre.

Dette er et slikt eksempel, alt av lyd er fab men om en får med seg hvor bra bassisten og trommeslageren, bass vs basstromme er som en startreferanse så hører en hva jeg har i tankene. Postet før,

Sist redigert:

WayAhead

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Antall liker
    3.443
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Er vel kanskje en must see. must hear - viser litt av mulighetene med dagens teknologi. Nevnte jeg Bass å sånn..?

WayAhead

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Antall liker
    3.443
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Uli Jon Roth kjenner jeg litt til fra før selv om han ikke finnes i mine arkiver, dessuten er han fn så lik den gamle naboen min og DET er egentlig ikke noe pluss men, men....
    Hørbart.

WayAhead

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Antall liker
    3.443
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Kan gi deg et tips dama, fyll whiskyen over på en Cola (humh,,!) flaske så blir det ikke så avslørende på scenen. Går bra helt til hun tuller seg inn i mikrofoanledningen men det er vel eneste måten å holde kontroll på dama på. Ellers synes jeg det er interessant bra.

Røper en hemmelighet: Hun overlevde...

Sist redigert:

WayAhead

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Antall liker
    3.443
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Har vel ikke hørt denne siden 80 tallet. Fikk den med meg "for special reasons" not viable here/now. Driving bass her og selv om lyden ikke er helt topp.

WayAhead

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Antall liker
    3.443
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Power Metal - til glede for noen kanskje. Absolutt hørbar men lyden er ikke i toppklasse selv om opptaket skal være i UHD.

Well,

WayAhead

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Antall liker
    3.443
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Vet lite om denne. Den dukket plutselig opp i røret - sikkert andre her som vet mer...

Publisert 28. des. 2017
    Source: https://tv.nrk.no/program/DMTL2128001...
    The video is of AURORA's concert in Nidarosdomen (Nidaros cathedral), Trondheim, Norway. She performed in front of a sold-out audience alongside her band, TrondheimSolistene (ensemble/orchestra), Oslo Fagottkor (choir), Petra Bjørkhaug (organist) and Ruth Potter (harpist). This concert was recorded on the 2nd of November, 2017 and was broadcast by NRK (Norwegian Broadcasting Corporation) on the 28th of December, 2017. Some songs that were originally performed that night were cut from the broadcast.

English subtitles added for the Norwegian parts.

Song list:
    01:15 Nature Boy
    04:58 Little Boy In The Grass
    09:16 Under Stars
    13:17 Winter Bird
    18:40 Walking In The Air
    23:43 Lucky
    29:09 Runaway
    33:23 Soft Universe
    37:48 Through The Eyes Of A Child
    42:41 It Happened Quiet
    47:20 Murder Song
    52:22 Life On Mars

WayAhead

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Antall liker
    3.443
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Foreigner pleide jo å ha noen bra låter som møkkakanalene har spilt i stykker men denne har greid seg...

WayAhead

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Antall liker
    3.443
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Jeg skjønner ikke dette helt, det er en del av sangene som dukker opp som minner meg om Cabo San Lucas....

WayAhead

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Antall liker
    3.443
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Sjekk denne ... broadcastes akkurat nå - med kommentar sidebar for de som ikke har annet å gjøre.... Heftig lyd - garantert!

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn