Hva i huleste er det den mannen har røkt?

A

Affa

Gjest
Tja, han er vel lei radisser med ustabil hjernemasse og dårlig ånde som sitter i regjeringen.
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
Jeg røyker ikke, men jeg skjønner han godt jeg. Norges forhold til USA er som tidligere nevnt i andre tråder stort sett preget av syting, klaging, nedrakking og regelrett amerikahat. Kommer den amerikanske presidenten en tur innom går folk mann av huse for å demonstrere, mens de ligger på sofaen hver gang en eller annen diktator kommer på besøk. Den gruppen det er mest politisk korrekt å rakke ned på her til lands er amerikanerne.
 

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Innlegg
2.192
Antall liker
1.066
Torget vurderinger
1
Tja, han er vel lei radisser med ustabil hjernemasse og dårlig ånde som sitter i regjeringen.
Nja, rent bortsett fra at hjernemasse skal være ustabil, får vi vel bare innrømme han retten til å være lei, bar han holder for seg selv og sin kone.
Det beklagelige er jo bare at det ikke er noen vits i å be han om å dra tilbake dit han kom fra, siden forholdene åpenbart ikke er bedre der. Ang. hjernemasse, mener jeg...
 

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Innlegg
2.192
Antall liker
1.066
Torget vurderinger
1
Jeg røyker ikke, men jeg skjønner han godt jeg. Norges forhold til USA er som tidligere nevnt i andre tråder stort sett preget av syting, klaging, nedrakking og regelrett amerikahat.
Er det? Tror ikke Gahr Støre kjenner seg igjen i den beskrivelsen.

Det klart at en ambassadør kan mislike at deler av befolkningen har kritiske kommentarer til Usa`s president. Men i det øyeblikket han går ut og sutrer over dette i en offisiell tale, bør han se seg om etter noe annet å livnære seg på. Han bør innse at immamer og ambassadører som forsøker fortelle oss at vi ikke kan trykke karikaturtegninger av Muhammed eller Georg junior, blir høflig men bestemt avvist - etterfulgt av fnising i kulissene.

Jeg mener, hvis Norges ambassadør i Usa ble oppgitt etter det siste valget i USA var oppgitt og frustert, hadde det vært hans soleklare rett. Og like opplagt er det at i det øyeblikket han uttrykte dette offentlig i form av misnøye rettet mot det amerikanske folk, ville det gått cirka to minutter før han ble tilbbakekalt av Norges utenriksminister. Og hadde ikke det skjedd, ville det vel gått en snau halvtime før han ble utvist fra USA.

Vår venn Georg junior bør nå øse av sin utsøkte handlekraft og gi denne smugrøykende mannen en trygg stilling på delelageret. I motsatt fall vet vi hvem som har instruert han....
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
Han finner det vel litt merkelig at et av regjeringspartiene betrakter USA som den største trusselen mot verdensfreden. Nå kjenner jo vi nordmenn til hvilke rariteter som befinner seg i SV, men han følte vel behov for å lufte sin forundring.
 

porcus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.08.2005
Innlegg
159
Antall liker
0
Jeg ser dette i sammenheng med den gnålinga han nylig kom med om at vi "må" kjøpe Joint Strike Fighter for å kunne operere sammen (glem selvsagt at andre Nato-land har valgt andre jagerfly ...)

Jeg tror rett og slett dette dreier seg om handelspolitikk og $$s. Særlig ut fra at han ikke kommer med argumenter som skulle tyde på annet.
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.921
Antall liker
8.211
Torget vurderinger
1
New World Policy: Either You are with us, or against us!

-pluss jagerflykjøp, guns-guns-guns osv.

Stakkars Telemarks Bataljonen; utvides vel snart til å bli en brigade filial under 7th Armoured Division...
 

us3

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.01.2006
Innlegg
236
Antall liker
0
Tja, han er vel lei radisser med ustabil hjernemasse og dårlig ånde som sitter i regjeringen.
hahaha. du er så ufattelig dum. vet ikke bæra om hva som skjer i verden. hjernevasket av mediene as usual....
 

us3

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.01.2006
Innlegg
236
Antall liker
0
Jeg røyker ikke, men jeg skjønner han godt jeg. Norges forhold til USA er som tidligere nevnt i andre tråder stort sett preget av syting, klaging, nedrakking og regelrett amerikahat. Kommer den amerikanske presidenten en tur innom går folk mann av huse for å demonstrere, mens de ligger på sofaen hver gang en eller annen diktator kommer på besøk. Den gruppen det er mest politisk korrekt å rakke ned på her til lands er amerikanerne.
å demonstrere mot verdens største terrorist som  sammens med den nye verdensorden er ansvarlig for flere millioner dødsfall verden over ÅRLIG... det er vel ikke vits?

du får vær så god stille opp med en bedre kandidat? MAO? småplukk i forhold.
skal dere sitte å bli hypnotisert av daytime tv og propaganda hele dagen? på tide å få opp øya. gud.
 
A

Affa

Gjest
å demonstrere mot verdens største terrorist som  sammens med den nye verdensorden er ansvarlig for flere millioner dødsfall verden over ÅRLIG... det er vel ikke vits?

du får vær så god stille opp med en bedre kandidat? MAO? småplukk i forhold.
skal dere sitte å bli hypnotisert av daytime tv og propaganda hele dagen? på tide å få opp øya. gud.
Idiot allllllarm!!!! Ny idiot på forumet. HAHAHAHAHAA. Jeg ringer Gaustad nå. Røde svin.
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
å demonstrere mot verdens største terrorist som  sammens med den nye verdensorden er ansvarlig for flere millioner dødsfall verden over ÅRLIG... det er vel ikke vits?

du får vær så god stille opp med en bedre kandidat? MAO? småplukk i forhold.
skal dere sitte å bli hypnotisert av daytime tv og propaganda hele dagen? på tide å få opp øya. gud.
;D
Hva i alle dager er det du røyker...??
 

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Innlegg
1.991
Antall liker
0
Idiot allllllarm!!!! Ny idiot på forumet. HAHAHAHAHAA. Jeg ringer Gaustad nå. Røde svin.
Hmmm.. Skjønner at du vil ha den tittelen for deg selv, gamle ørn! Ikke gi deg, Sjefs-idiot-tittelen er ikke så lett tilgjengelig!
;)

HonkEY!
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
Det er jo greit å ha et sted hvor idiotene kan samles da. Man søker vel gjerne til likesinnede... ;D
 

lionstar

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.03.2006
Innlegg
655
Antall liker
0
Jeg tror ikke det bare er norge som har tradisjon for å sende brysomme folk (høyt på strå), ut som ambassadører...Jeg tror de var mer populære når de slapp ut sjokolade under krigen.
 
Topp Bunn