T
Thomas1
Gjest
I kveld blir det en 04 Barolo. Dette er en av de beste. Kun slått av opus 1 fra USA ( 4 x prisen )
Hvem?IsakAlexander skrev:Nok en kakse på oslos beste som drikker seg kanon på dyr drikke.
Du mangler nok alder, erfaring og ikke minst likviditet til å kunne uttale deg.IsakAlexander skrev:Nok en kakse på oslos beste som drikker seg kanon på dyr drikke.
Pøh! Jeg har drukket mer enn de fleste, en jævla skam men sånn var det nå, vi hadde Larsen cognac til frokost back in the days. Har forelest om helgefylla blandt ungdom på videregående skole, jeg er muligens brisen nå men ikke en jypling uten erfaring fra "bylivet" og alt det innebærer..Thomas1 skrev:Du mangler nok alder, erfaring og ikke minst likviditet til å kunne uttale deg.IsakAlexander skrev:Nok en kakse på oslos beste som drikker seg kanon på dyr drikke.
IsakAlexander skrev:Pøh! Jeg har drukket mer enn de fleste, en jævla skam men sånn var det nå, vi hadde Larsen cognac til frokost back in the days. Har forelest om helgefylla blandt ungdom på videregående skole, jeg er muligens brisen nå men ikke en jypling uten erfaring fra "bylivet" og alt det innebærer..Thomas1 skrev:Du mangler nok alder, erfaring og ikke minst likviditet til å kunne uttale deg.IsakAlexander skrev:Nok en kakse på oslos beste som drikker seg kanon på dyr drikke.
Hvis du har forelest, bør du kanskje være skolert nok til å vite hvor Grenland er?IsakAlexander skrev:Pøh! Jeg har drukket mer enn de fleste, en jævla skam men sånn var det nå, vi hadde Larsen cognac til frokost back in the days. Har forelest om helgefylla blandt ungdom på videregående skole, jeg er muligens brisen nå men ikke en jypling uten erfaring fra "bylivet" og alt det innebærer..Thomas1 skrev:Du mangler nok alder, erfaring og ikke minst likviditet til å kunne uttale deg.IsakAlexander skrev:Nok en kakse på oslos beste som drikker seg kanon på dyr drikke.
Thomas1 skrev:Hvis du har forelest, bør du kanskje være skolert nok til å vite hvor Grenland er?IsakAlexander skrev:Pøh! Jeg har drukket mer enn de fleste, en jævla skam men sånn var det nå, vi hadde Larsen cognac til frokost back in the days. Har forelest om helgefylla blandt ungdom på videregående skole, jeg er muligens brisen nå men ikke en jypling uten erfaring fra "bylivet" og alt det innebærer..Thomas1 skrev:Du mangler nok alder, erfaring og ikke minst likviditet til å kunne uttale deg.IsakAlexander skrev:Nok en kakse på oslos beste som drikker seg kanon på dyr drikke.
Det er en Morane Sauliner MS894E Rally 150TJonnYb skrev:Du store Spiralis, er det en illsint veps..?![]()
Det er noe av det gøyeste som finnes.JonnYb skrev:Må være en opplevelse av dimensjoner. Er du ikke redd for å falle ned??
Fenomenal utsikt fra den der ja, og som sagt skrekkelig morsomt. Helserisiko ? Mye farligere å røyke eller å kjøre bil ! ;DJonnYb skrev:Mye spørsmål, men så jo åpen og fin ut da. Må være en stor opplevelse å sitte der oppe..
Litt usikker på helserisikoen dog8) ;D
Personlig favoritt.TTmania skrev:Pilsner Urquell- fra Pilsen i Tjekkia ;D. Ingen over, ingen ved sidenSkål forresten
![]()
Kalashnikov vodkaen skal være god, og selges på ditt lokale pol. Dog normalt ikke i like "flott" flaske.decibelius skrev:[...]
Vet ikke helt om jeg hadde turt å prøve den AK-47 greia der![]()
Tull & forbannet sprøyt !larsggu skrev:...for jeg har lært av min mor at man ikke bør drikke alene. :-\
Si ikke det; kjip uklassifisert overskudds-hvit fra kooperativer passer vel godt sammen med harddisk-musikk, ice og akustikkplater?Valentino skrev:Mmmm, en låt av George Thorogood rinner meg i hu like nu.
Rheingau. Fra kartong. Deilig plebeiersk.
Hva faen er galt med akustikkplater?Vidar P skrev:Si ikke det; kjip uklassifisert overskudds-hvit fra kooperativer passer vel godt sammen med harddisk-musikk, ice og akustikkplater?Valentino skrev:Mmmm, en låt av George Thorogood rinner meg i hu like nu.
(Snillismen gikk ikke så bra ennå; jobber med saken)
Mvh Vidar P
Se RoDa-tråden for kommentar til akustikkplaterTølper skrev:Hva faen er galt med akustikkplater?Vidar P skrev:Si ikke det; kjip uklassifisert overskudds-hvit fra kooperativer passer vel godt sammen med harddisk-musikk, ice og akustikkplater?Valentino skrev:Mmmm, en låt av George Thorogood rinner meg i hu like nu.
(Snillismen gikk ikke så bra ennå; jobber med saken)
Mvh Vidar P(for ikke å høres sint ut, for det er jeg ikke)
Drikker vann. Vann er godt.
Mvh
Ja, en Audio 80 er langt høyere på ønskelista enn en Continental GT her i gården ogsåValentino skrev:Naim for Bentley, huh?
Da foretrekker jeg B&O for Audi. Og jeg liker ikke Audi.
Ang. den Rheingauen: Er en J. Baumer som koster 95,- for flasken. Sikkert bare jalla.