Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

• Trådstarter Desillusjonert
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• tjua

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Antall liker
    4.430
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Meget interessant gjennomgang, og man kjenner seg igjen i de gamle bildene
    utviklingen er til å gråte av
    lover ikke godt på lang sikt
    samfunnet må leve med konsekvensene av dette i lang tid selv om man nå starter å snu…

Sist redigert:

Polka

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Antall liker
    4.791
    Torget vurderinger
    96

Sjukt hva folk får seg til å utsette andre for. Saken er heller ikke enestående.

Det burde vært forbudt å sette igjen hunder i bånd, og båndtvang overalt til enhver tid!
    Jeg har flere ganger passert hunder med eier på tur, og når hunden glefser og knurrer, da himles det med øynene når jeg går i en bue. En gang var det to personer jeg møtte, og jeg kunne høre kommentarene bak meg: "ja, du ser jo på kroppsspråket hvorfor..." Som om det er min feil at hunden bjeffer og knurrer.

Polka

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Antall liker
    4.791
    Torget vurderinger
    96
    Du trenger å slå opp hva en fobi er.
    Med en slik logikk er det en god del fobier ute og går på dette forumet.

Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    15.051
    Torget vurderinger
    2

Sjukt hva folk får seg til å utsette andre for. Saken er heller ikke enestående.

Det burde vært forbudt å sette igjen hunder i bånd, og båndtvang overalt til enhver tid!
    Jeg har flere ganger passert hunder med eier på tur, og når hunden glefser og knurrer, da himles det med øynene når jeg går i en bue. En gang var det to personer jeg møtte, og jeg kunne høre kommentarene bak meg: "ja, du ser jo på kroppsspråket hvorfor..." Som om det er min feil at hunden bjeffer og knurrer.
    Ingen av hundene jeg har hatt gikk i bånd, kanskje når de var små men etterhvert som de ble dressert/trent (lavine..) så gikk de løse og gjorde som jeg sa. Hadde nok ikke gått i dag her jeg bor, det er for mange hundehatere som går bananas bare de ser en hund. Men ikke bra når noen blir bitt.

Hønndjevelen

Æresmedlem
    Ble medlem
    12.04.2010
    Antall liker
    14.040
    Sted
    Oslo
    Ingen av hundene jeg har hatt gikk i bånd, kanskje når de var små men etterhvert som de ble dressert/trent (lavine..) så gikk de løse og gjorde som jeg sa. Hadde nok ikke gått i dag her jeg bor, det er for mange hundehatere som går bananas bare de ser en hund. Men ikke bra når noen blir bitt.
    Holdt du de inne fra 1.april til 20.august?
    Eller er du også blant dem som uten skam skryter av lovbrudd?

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn