Kritikken går på mer enn at det er avkortet fra 4 til 3 år. Kritikken går hovedsaklig på at nå går det knapt an på å få den forlenget. Trenger du mer tid? Nei, da må månen stå i jupiter og nabobikkja må jage katta opp i treet nærmest oppskjørselen, ikke treet nærmest låven. Da kan du få forlenget.Forstårt det slik at kritikken er at støtten er kuttet fra 4 til 3 år.Jeg skjønner. Fordi noen hadde håp i sin ungdom og pådro seg studiegjeld så fortjener de ikke bedre, når helsa svikter. Hun burde visst bedre.
Og nå som hun går på sosialstønad skal hun selge sin telefon og miste sine siste rester av sosialt nettverk.
https://www.kvinnheringen.no/nyhend...va-og-ein-kamp-eg-ikkje-gir-opp/s/5-27-119824
Etter kvart vart det likevel klart at AAP-utbetalinga var stoppa fordi ho hadde mottatt denne i fire år, som er maksimal tid.
Det er jo også ting som tyder på at dette kanskje er en noe mer komplisert sak:
I denne perioden vart det klart at Gunnhild hadde ME. Ho har dei seinare åra fått prolaps i nakken, som også gir store plager. Operasjon er så risikabelt at det ynskjer ho ikkje.
Gunnhild fortel at ho hadde fire legar på fire år, og det var ingen som følgde ho tett nok.
– Eg snakka med sakshandsamaren min i Nav, her lokalt. Ho er veldig flink, har forståing og tar meg på alvor. Fordi eg ikkje var ferdig utgreidd søkte eg om å få AAP-stønaden forlenga.
Gunnhild fekk avslag på dette. Ho meiner dette i hovudsak skuldast ei legeerklæring frå den tidlegare legen, som i beste fall var mangelfull. I tillegg vart regelverket endra slik at det er nærast umogeleg å få forlenga AAP-perioden.
Så det hun egentlig klager på er at legen har gjort en vurdering som gjør det vanskelig for henne å stå på AAP uteover maksitiden.
Mvh
OMF
Dette medfører at du av staten tvinges til å søke uføretrygd, som straks (4 - 12 måneder) avslås fordi du ikke er ferdig utredet eller behandlet. Du skal forsørges av ektefellen din, og har du ingen ektefelle så sosialstønad. Havner du på sosialstønad så får du ingen sympati fra folk som weld77, fordi du en gang i livet da du var frisk og i jobb tok opp gjeld, eller gud forby har litt sosialt nettverk og bruker mobiltelefon.