G
Gjestemedlem
Gjest
Hva er den ekte ufundamentale gladkristendommen da?Falsk kriztendom fundamentalister..Hvorfor skriver du krizten med z?
Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
Hvor blir Z til S uten å henfalle til Thomas Di Leva?
Hva er den ekte ufundamentale gladkristendommen da?Falsk kriztendom fundamentalister..Hvorfor skriver du krizten med z?
Jeg skjønner ikke helt dette. Du sier det som om kvinnene har et selvstendig valg?Jeg kjenner mange musliske damer fra Norge, Irak og Syria uten hijab. Snakket senest med en dame fra Syria uten hijab igår, hun hadde allerede lært svensk bra og hadde jobb i kommunen. Imponert.
Når det gjelder de som bruker hijab, så ja det har nok mye med familie og tradisjon å gjøre..
Men la oss nevne hijab i særdeleshet det er et plagg, ja og det kan sees som å være forbundet med tro. Dersom man vet historien bak skautet og SYMBOLIKKEN så forstår man at det ikke har bunn i undertrykkelse med derimot beskyttelse.
Det sagt, dersom vi skulle forby hijab, så må man rett og slett forby alle lignende plagg, hette, sjal, skaut osv..
Når det gjelder burka i Norge, så er det annerledes fordi vi i et demokratisk samfunn, så må man vise ansiktet, akkurat som man ikke kan gå rundt i nazitog med Finlands hette, eller gå inn i en butikk med MC hjelm...
Dessuten blir det jo umulig med jobb...
Hvor blir Z til S uten å henfalle til Thomas Di Leva?
Jeg tror at svært mange kvinner ikke synes hijab er et problem for de, men jeg er enig i at det kan være press fra familien, men jeg vet ikke. Jeg tror på samme måte det er press for andre ting, konfirmasjon, å være kristen i en Ateistisk familie som jeg feks, eller andre sånne ting.Jeg skjønner ikke helt dette. Du sier det som om kvinnene har et selvstendig valg?Jeg kjenner mange musliske damer fra Norge, Irak og Syria uten hijab. Snakket senest med en dame fra Syria uten hijab igår, hun hadde allerede lært svensk bra og hadde jobb i kommunen. Imponert.
Når det gjelder de som bruker hijab, så ja det har nok mye med familie og tradisjon å gjøre..
Men la oss nevne hijab i særdeleshet det er et plagg, ja og det kan sees som å være forbundet med tro. Dersom man vet historien bak skautet og SYMBOLIKKEN så forstår man at det ikke har bunn i undertrykkelse med derimot beskyttelse.
Det sagt, dersom vi skulle forby hijab, så må man rett og slett forby alle lignende plagg, hette, sjal, skaut osv..
Når det gjelder burka i Norge, så er det annerledes fordi vi i et demokratisk samfunn, så må man vise ansiktet, akkurat som man ikke kan gå rundt i nazitog med Finlands hette, eller gå inn i en butikk med MC hjelm...
Dessuten blir det jo umulig med jobb...
Selvsagt er det forskjeller og ikke alle som tror på islam er like strenge på det med klesplagg, men veldig mange er det. Har de som lever i slike samfunn/steder/familier et valg? Kan de velge å ta den av uten at det vil få store konsekvenser?
Hijab er et religiøst påkrevet plagg hos ekstremt mange muslimer. Som resten av deres påkledning er.
Hvorvidt det er riktig religions-historisk er en helt annen sak.
Hette, sjal, skaut, hjekm, finnlandshette kan man ta av seg og de aller fleste gjør det uoppfordret. Kan de med hijab gjøre det?
For meg er ikke hijab et problem, men jeg tror det er et problem for de som tvinges til å gå med det.
Det er dessuten ikke snakk om et forbud overalt? Private arbeidsgivere kan fremdeles og vil kunne gjøre som de vil?
Jeg tror absolutt ikke at hijab folk ser på muslimske jenter som ikke bruker hijab som hore.Et plagg som viser at du er en ærbar kvinne som familien kan være stolt av, og hvis du ikke går med det blir du sett på som en hore, som ødelegger familiens ære, med de sanskjonene det kan medføre. Værsågo, ta et valg.
Da har du kanskje blitt mer "troende"..?Jeg tror absolutt ikke at hijab folk ser på muslimske jenter som ikke bruker hijab som horeEt plagg som viser at du er en ærbar kvinne som familien kan være stolt av, og hvis du ikke går med det blir du sett på som en hore, som ødelegger familiens ære, med de sanskjonene det kan medføre. Værsågo, ta et valg.
Vel, jeg ser hijabjenter som går med muslimske jenter uten hijab hele tiden, og de kaller ikke venninda si hore forde, men mobbing generelt er et stort problem i skolen helt klart. Når jeg var ung så ble muslimene/utlendingene mobbet, og selv om jeg tror på World Peace og alt det der, så tror jeg ikke mobbing på jorden er utryddet ennå.. At folk blir mobbet for å IKKE være muslim der det er mest muslimer er nok også et probblem siden World PEace og alt det derr ikke har skjedd ennå...Da har du kanskje blitt mer "troende"..?Jeg tror absolutt ikke at hijab folk ser på muslimske jenter som ikke bruker hijab som horeEt plagg som viser at du er en ærbar kvinne som familien kan være stolt av, og hvis du ikke går med det blir du sett på som en hore, som ødelegger familiens ære, med de sanskjonene det kan medføre. Værsågo, ta et valg.
Men nå leser du altså at det skjer...Vel, jeg ser hijabjenter som går med muslimske jenter uten hijab hele tiden, og de kaller ikke venninda si hore forde..Da har du kanskje blitt mer "troende"..?Jeg tror absolutt ikke at hijab folk ser på muslimske jenter som ikke bruker hijab som horeEt plagg som viser at du er en ærbar kvinne som familien kan være stolt av, og hvis du ikke går med det blir du sett på som en hore, som ødelegger familiens ære, med de sanskjonene det kan medføre. Værsågo, ta et valg.
Som jeg sa mobbing er et stort problem, hijabber, iphoner, hudfarger og jakker.... Så du jeg puttet hijabben først?Men nå leser du altså at det skjer...Vel, jeg ser hijabjenter som går med muslimske jenter uten hijab hele tiden, og de kaller ikke venninda si hore forde..Da har du kanskje blitt mer "troende"..?
Som jeg sa mobbing er et stort problem, hijabber, iphoner, hudfarger og jakker.... Så du jeg puttet hijabben først?Men nå leser du altså at det skjer...Vel, jeg ser hijabjenter som går med muslimske jenter uten hijab hele tiden, og de kaller ikke venninda si hore forde..Da har du kanskje blitt mer "troende"..?
Påstår du at jeg noengang har sagt at mobbing ikke skjer?
Vel, det ser altså ut som "hijab folk" mobber og kaller muslimske jenter som ikke bærer hijab for horer. Ok?Jeg tror absolutt ikke at hijab folk ser på muslimske jenter som ikke bruker hijab som hore.Jeg vil gjerne vite hvem som har sagt det til deg, jeg møter vennindegjenger som både går med og uten hijab hele tiden. Jeg tror du spinner om ting på nett som du ikke vet noe om.
Det ser ut som folk fortsatt mobber ja, på jakker, iphoner, hudfarge, religion, og hijab eller ikke.Som jeg sa mobbing er et stort problem, hijabber, iphoner, hudfarger og jakker.... Så du jeg puttet hijabben først?Men nå leser du altså at det skjer...
Påstår du at jeg noengang har sagt at mobbing ikke skjer?Vel, det ser altså ut som "hijab folk" mobber og kaller muslimske jenter som ikke bærer hijab for horer. Ok?Jeg tror absolutt ikke at hijab folk ser på muslimske jenter som ikke bruker hijab som hore.Jeg vil gjerne vite hvem som har sagt det til deg, jeg møter vennindegjenger som både går med og uten hijab hele tiden. Jeg tror du spinner om ting på nett som du ikke vet noe om.
Gammel sak - men aktuell...Det ser ut som folk fortsatt mobber ja, på jakker, iphoner, hudfarge, religion, og hijab eller ikke.Vel, det ser altså ut som "hijab folk" mobber og kaller muslimske jenter som ikke bærer hijab for horer. Ok?Jeg tror absolutt ikke at hijab folk ser på muslimske jenter som ikke bruker hijab som hore.Jeg vil gjerne vite hvem som har sagt det til deg, jeg møter vennindegjenger som både går med og uten hijab hele tiden. Jeg tror du spinner om ting på nett som du ikke vet noe om.
Dersom det var en jente med hijab og resten blendahvite ungdommer med iphones og jakker... Så hadde vel ikke VG lagd en reportasje om en jente med Hijab som ble mobbet?
Jeg tror ikke det... Men det vet jeg skjer, og har skjedd like mange ganger som en Muslim klasse med Somaliere mobber en blond hvit jente uten Hijjbab...
Meld fra om du hører om det samme på arbeidsplass.. Det vil si voksne...Gammel sak - men aktuell...Det ser ut som folk fortsatt mobber ja, på jakker, iphoner, hudfarge, religion, og hijab eller ikke.Vel, det ser altså ut som "hijab folk" mobber og kaller muslimske jenter som ikke bærer hijab for horer. Ok?Jeg tror absolutt ikke at hijab folk ser på muslimske jenter som ikke bruker hijab som hore.Jeg vil gjerne vite hvem som har sagt det til deg, jeg møter vennindegjenger som både går med og uten hijab hele tiden. Jeg tror du spinner om ting på nett som du ikke vet noe om.
Dersom det var en jente med hijab og resten blendahvite ungdommer med iphones og jakker... Så hadde vel ikke VG lagd en reportasje om en jente med Hijab som ble mobbet?
Jeg tror ikke det... Men det vet jeg skjer, og har skjedd like mange ganger som en Muslim klasse med Somaliere mobber en blond hvit jente uten Hijjbab...
https://www.aftenposten.no/norge/i/lVqn3/Krangler-om-hijab-bruk
??Meld fra om du hører om det samme på arbeidsplass.. Det vil si voksne...
Typisk svar når man ikke har noe å si.??Meld fra om du hører om det samme på arbeidsplass.. Det vil si voksne...
Rør...
Rør...Typisk svar når man ikke har noe å si.??Meld fra om du hører om det samme på arbeidsplass.. Det vil si voksne...
Rør...
Mobbing på skolen er svært vanlig.. og er absolutt noe som er galt i Norge, og de fleste andre land i verden.m
Ja rørlegger bransjen er nok utsatt med hijab mobbing...Rør...Typisk svar når man ikke har noe å si.??Meld fra om du hører om det samme på arbeidsplass.. Det vil si voksne...
Rør...
Mobbing på skolen er svært vanlig.. og er absolutt noe som er galt i Norge, og de fleste andre land i verden.m
Rør..Ja rørlegger bransjen er nok utsatt med hijab mobbing...Rør...Typisk svar når man ikke har noe å si.
Mobbing er dårlig både på jobb og skole. Trakassering, sextrakkasering, hudfarge, og religion og hijab.Rør..Ja rørlegger bransjen er nok utsatt med hijab mobbing...Rør...Typisk svar når man ikke har noe å si.
Det er enkelte bolig-områder som er utsatt for sånt. Helt klart.Hva slags klær er det? Vi er muslimer. Du kan ikke gå kledd på den måten, sier en eldre dame med sjal.
- Jeg følte jeg var i Pakistan og at det var lynsjestemning, forteller Shekari...
https://www.aftenposten.no/osloby/i/JLkX/Mobbet-av-moralpolitiet
Jeg tror ikke disse stedene er kompatible for å si det pent.. og ingen av disse stedene aksepterer annerledes kulturer eller folk som ikke er etter riktige normen..Hva har bibelbeltet med at det skjer på Grønland?
Så i bibelbeltet er det vanlig å bli irettesatt av ett moralpoliti hvis man ikke er "riktig" kledd? Hva slags kleskoder forventes det der?Jeg tror ikke disse stedene er kompatible for å si det pent.. og ingen av disse stedene aksepterer annerledes kulturer eller folk som ikke er etter riktige normen..Hva har bibelbeltet med at det skjer på Grønland?
Hvem vet - gærne nok til det...Foregår det syrekasting i Grønland? Jeg vet ikke.
http://www.hifisentralen.no/forumet/profile.php?do=ignorelistOK, nå fikser jeg ikke dette mere. Kan noen peke meg i retning for hvor funksjonen for å blokkere/ignorere forumbrukere har gjort av seg?
ok hvem vet inte du inte jag, det ær veldig mycket syrekasting på Grønland idag...Hvem vet - gærne nok til det...Foregår det syrekasting i Grønland? Jeg vet ikke.
Viktigheten av politikere men solid utdanning og kunnskap kan ikke undervurderes. Trudeau som ingeniør med solid kunnskap i å bruke C++ som problemløser, til Merkels solide fagbakgrunn er ønskelig. Hva svarte skal en leder med erfaring fra Kiwi eller å flytte noe mekanisk innen metallsmalting bidea med i en mer teknologisk hverdag?Noe har gått galt i Norge:
Ny undersøkelse: Nesten halvparten av nordmenn stoler ikke på forskning. - Aftenposten