Ettersom det går så treigt med å skaffe nye rekruttar her heime, må vi nok impoertere. No kan det ta si tid (kanskje eit par generasjonar) å få godt utdanna og integrerte medborgarar, men det er eg redd vi må koste på oss, om ikkje infrastrukturen skal rase saman.Det er tre ting vi kan gjøre for å forbedrede oss på en budsjettvirkelighet med mindre oljepenge. Stanse masseimporten av sosialklienter fra den tredje verden, det er en totalt unødvendig utgift. Vi kan kutte i sykelønnsordningen slik at folk selv kan ta litt ansvar for sin egen situasjon og bidra litt når de selv blir syke slik at ikke det offentlige skal ta hele utgiften og vi har rom for å øke MVA-satsene. Kanskje helt opp til 30% om nødvendig. MVA er en god avgift som skalerer med folks generelle forbruk.Norge går stort sett svært bra. Den store overhengende faren er den stadig økende utgiftssiden på statsbudsjettet, og oljeavhengigheten som følger med. Det ser bare ut til å fortsette helt uavhengig av om regjeringen er rød eller blå, så det kan virke som vi har kommet i en situasjon hvor kostnadsreduksjoner er vanskelig/umulig. Man kan ane konturene av hollandsk syke på sikt da.
I tillegg, mer subjektivt sett, er jeg også skeptisk til overformynderiet som jeg mener er sosialdemokratiets største iboende svakhet. Men det har jo alt vært diskutert behørlig i "nei til sosialisme"-tråden.
Sjukelønsordninga er veldig bra. Det er vel heller ikkje så mykje å hente - er folk langtidssjuke, har vi eit konstant problem. Og om ein tek til å tvinge folk på jobb når dei går og hanglar, vil det ikkje verte noko særleg kvalitet over det dei skulle drive med.
Mva rammar ulikt- dei som har 300 000 i årsinntekt rammast hardare enn dei som har 600 000. Og eg har ikkje tru på at dei "fattige" har betre føresentad for å redusere forbruket enn dei "rike" - snarare tvertimot. For har du råd til å reise på flytur, reiser du gjerne på flytur. Ser at du Deffe ivrar for manglande samvit for dei ca 10 % av verdas innbyggjarar som reiser med fly. Kva om dei resterande 90% gjer det same?