I dag har eg lært mykje. Det gjer eg kvar dag. Det eg hugsar best, var korleis eit dataprogram eg skal bruke til eksamen ikkje verkar.
Å...så liksom ut som du hadde den... Vel, den kommer IKKE i morgen ( i dag mener jeg)...oddgeir skrev:Nå må du ikke være nesevis kjære.Komponenten skrev:Hva venter du på da... snøen...? ;D ;D
Jeg venter på sommeren naturligvis. 8)
Kan bare slutte meg til den. Greit å ha det klart når man har hende fulle.Kabeldragern skrev:Jeg har lært å gjøre klar til reving FØR vinden øker...![]()
Kompo kjære, jeg venter IKKE på sneen, den har kommet i rikt monn. 25-30 cm !oddgeir skrev:Nå må du ikke være nesevis kjære.Komponenten skrev:Hva venter du på da... snøen...? ;D ;D
Jeg venter på sommeren naturligvis. 8)
takker og bukker.oddgeir skrev:Jeg skal fyre opp bilbeistet i morgen og kjøre ens ærend til Stømstad og tilbake, for på den måten og gi mitt bidrag til den gobale oppvarmingen. Jeg tenker at jeg tar med litt nyslaktet regnskog tilbake også.
Vi tenker på deg Spiralis, ingenting skal være uprøvd. ;D
Det e trommingen kjære deg, det finnes ikkje nokke tøffereSpiralis skrev:Skal ikke motsi deg.Men det der med buekorps, det skjønner jeg bare ikke ? ??? Må man være født i Bergen for å fatte det der ?
Fordi det hadde vært drepende kjedelig med wet T-shirt konkuranser hvis det ikke var slik.Komponenten skrev:Noen av dagens spørsmål:
- Hvorfor blir hvite klær gjennomsiktige når de blir våte?
Nei det er en politisk filosofi ofte påtruffet litt ute på høyresiden der 'fargerikt' er et nidord.- Er svart og hvitt farger?
Ikke finn deg i slikt Kompo. Ta igjen!- Hvorfor heter det rumpedaske?
Hm... du kunne ikke svarene du heller nei... ;DGjestemedlem skrev:Fordi det hadde vært drepende kjedelig med wet T-shirt konkuranser hvis det ikke var slik.Komponenten skrev:Noen av dagens spørsmål:
- Hvorfor blir hvite klær gjennomsiktige når de blir våte?
Nei det er en politisk filosofi ofte påtruffet litt ute på høyresiden der 'fargerikt' er et nidord.- Er svart og hvitt farger?
Ikke finn deg i slikt Kompo. Ta igjen!- Hvorfor heter det rumpedaske?
Buekorps?Komponenten skrev:Jeg har lært i dag (vel strengt tatt i går ) av nrk at det er ikke Norges nasjonaldag, det er Oslos nasjonaldag.
Hvert eneste bidige år serveres vi kilometer på kilometer med barnetog fra Oslo, vi kan vel skolene i Oslo på rams nå alle som en, men kom igjen når de skal vise bittelitt fra andre byer, da drar de ut på elven i en båt, eller intervjuer en teatersjef eller noe annet ræl, før de skynder seg tilbake til Oslo med nye 20 minutter med stiv vinking, stive smil og atter kilometer på kilometer med barnetog.
Vi vil se buekorps, det er det vi vil se, fordelingen av sendetid er bare helt horribel, tror vi får ta opp igjen planene om egen stat på Vestlandet, sånn kan vi bare ikke ha det lenger![]()
![]()
![]()
Buekorps ja.Audiophile-Arve skrev:Buekorps?Komponenten skrev:Jeg har lært i dag (vel strengt tatt i går ) av nrk at det er ikke Norges nasjonaldag, det er Oslos nasjonaldag.
Hvert eneste bidige år serveres vi kilometer på kilometer med barnetog fra Oslo, vi kan vel skolene i Oslo på rams nå alle som en, men kom igjen når de skal vise bittelitt fra andre byer, da drar de ut på elven i en båt, eller intervjuer en teatersjef eller noe annet ræl, før de skynder seg tilbake til Oslo med nye 20 minutter med stiv vinking, stive smil og atter kilometer på kilometer med barnetog.
Vi vil se buekorps, det er det vi vil se, fordelingen av sendetid er bare helt horribel, tror vi får ta opp igjen planene om egen stat på Vestlandet, sånn kan vi bare ikke ha det lenger![]()
![]()
![]()
Det kan no ikkje bil betre av at vi andre skal vere nøydde til å få direktesendt marsjerande buekorps??Komponenten skrev:Buekorps ja.Audiophile-Arve skrev:Buekorps?Komponenten skrev:Jeg har lært i dag (vel strengt tatt i går ) av nrk at det er ikke Norges nasjonaldag, det er Oslos nasjonaldag.
![]()
![]()
Norges nest største by og alle dens innbyggere vil se buekorps, ikke bare alle ungene i Oslo. Andre vil kanskje se litt innslag fra deres byer og deres tog, nå er det 95% Oslo, og litt vas fra andre steder innimellom, intervjuer, men veldig lite tog. Det samme skjer hvert bidige år. No e eg lei.![]()
Nåja,.... :-\ Du vet jo hva de sier? ??? bruksanvisninger er kun for kvinner og homofile menn! ;D ;D ;DKomponenten skrev:Alltid lurt å i hvert fall kikke litt i bruksanvisningen...![]()
Absolutt å foreslå! Så meget greiere å kjøre snøfresern på asfalt enn på gras også ! :-\ ;D ;DKomponenten skrev:Asfalt er jo og et tips..![]()
jepp ;DNåja,.... Du vet jo hva de sier? bruksanvisninger er kun for kvinner og homofile menn!