Hva hører du på NÅ (musikk)

• Trådstarter Kaare G. Opsahl
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    37.707
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    øl og rootsy blues og en god stol gjør en rik, men hvor er kulien som straks skal snu skiva?

John Hiatt ‎– Terms Of My Surrender (2014)
    20141122_214539211_iOS.jpg

som alltid, Hiatt har også i år levert en bra plate

X

X186841

Gjest
    FLAT DUO JETS - Buddy Holly THINK IT OVER

Sitter nå her å spiller gammel Dexter og åpnet kveldens første øl.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Tilbake fra pinnekjøttlag og et par liter Munkholm innabords, joda går såvidt an det også, men nå litt muzak fra forrige helgs trålfangst i London. Opp med juløl og underberg, mens man sitrer innvending over kveldens hotteste rykte om en trio fra Portland, Oregon , US of A skal spille i de sydligere strøk i Januar. Rykte og rykte, hjertet slår noen ekstra slag mens billett er bekreftet på mail.

Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Roe ned nå med en trubadur fra England. Første snurr, noe mer elektrifisert enn tidligere, eller?

Pete Molinari - "Theosophy"

1402580203_pete-molinari-theosophy-2014.jpg

fortsatt småshaky etter gladnyheten

X

X186841

Gjest
    LOLITAS - J'ai tué tout ce que j'aimais

Fra tiden jeg samlet på New Rose Records

X

X186841

Gjest
    Trio fra Portland

Aha, kommer endelig Lew Jones Trio fra Portland Oregon en tur til Norge :)

Tilbake fra pinnekjøttlag og et par liter Munkholm innabords, joda går såvidt an det også, men nå litt muzak fra forrige helgs trålfangst i London. Opp med juløl og underberg, mens man sitrer innvending over kveldens hotteste rykte om en trio fra Portland, Oregon , US of A skal spille i de sydligere strøk i Januar. Rykte og rykte, hjertet slår noen ekstra slag mens billett er bekreftet på mail.

Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Innom sjappa til Soul Jazz seff, noe småtteri med i påsan, de går bredt ut for tida, med punk og nå grunge på menyen. Ble også med noe funky New Orleans stuff og Etiopisk kultschiite

Verden for mine føtter.

Various - "No Seattle - Forgotten Sounds of the North-West Grunge era 1986-97 volume1"
    no-seattle.jpg

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Aha, kommer endelig Lew Jones Trio fra Portland Oregon en tur til Norge :)

Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

moroklumpen!
    og Norge er ikke sydligere strøk akkurat........ ;)

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    37.707
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Dead Moon til Acapulco? Det er vel rett sør. Eller Lima, kanskje. Men gjetter på Spania.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Dead Moon til Acapulco? Det er vel rett sør. Eller Lima, kanskje. Men gjetter på Spania.
    Mitt favoritt band nummer to i livet spiller kvelden før. Når strilen våkner om noen timer får han kaffin i vranga. det tør jeg vedde ene sokken min på!

Michael er kledd for anledningen. :D

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    og det er rock som er herlig, eller var det damer? Husker ikke helt.

tid for zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

og god morgen

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Mitt favoritt band nummer to i livet spiller kvelden før. Når strilen våkner om noen timer får han kaffin i vranga. det tør jeg vedde ene sokken min på!

Michael er kledd for anledningen. :D
    Glad kaffen var konsumert i god tid før eg sjekket asylets siste happenings :)

Men hørte noe rykter om det for en tid tilbake, derfor eg spekulerte i om det vil komme ny skive neste år også. Må vi på sydenferie da? Bermudashorts, kvite tennissokker i slippers, Hawaii skjorte og paraplydrinker??? Ai ai ai, senorita!

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    det blir sydentur, barnas bursdager, påske, 17.mai, pinse, jul og nyttår allerede i Januar. Får bare håpe helsa holder, bandets altså.

TerryGib

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.05.2011
    Antall liker
    3.144
    Sted
    Bergen
    Iris Dement - Infamous Angels (1992)

image.jpg

Soundtrack til sjakksendingen.
    Var nok vel kjapp på avtrekkeren når Iris ble avskrevet p.g.a. stemmen(tror eg) her i fjor engang.
    Får bare ligge meg langflat:
    --Dette e jo pure magien.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    37.707
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Vic Godard & Subway Sect - 1979 Now! (2014)

gjenutgitt gammelt materiale pluss sanger som har ligget i hvelvet i 35 år

en god songwriter er han den gamle britiske punkeren

V

vinyl-jønki

Gjest
    Imperial State Electric, Eyes-2014

Disse svenskene, de får det til

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    ...
    Roe ned nå med en trubadur fra England. Første snurr, noe mer elektrifisert enn tidligere, eller?

Vis vedlegget 290884

Denne gikk meg faktisk hus forbi i vår. Var nok litt distrahert og borte fra sosiale medier da, for det er litt merkelig siden mannen er på vennelisten min. Mer elektrisk enn noen gang før, ja det er det ingen tvil om. Og det låter knall i mine ører. En trivelig og særdeles talentfull og ekte artist som nå åpenbart ikke er redd for å skitne til desert bootsene sine lenger. ;)

Edit: Forsøker å moderere den triggerhappy liker-fingeren litt i dag så ikke mine likes går i metning.

Sist redigert:

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    37.707
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2

Denne gikk meg faktisk hus forbi i mars. Var nok litt distrahert og borte fra sosiale medier da, for det er litt merkelig siden mannen er på vennelisten min. Mer elektrisk enn noen gang før, ja det er det ingen tvil om. Og det låter knall i mine ører. En trivelig og særdeles talentfull og ekte artist som nå åpenbart ikke er redd for å skitne til desert bootsene sine lenger. ;)

Edit: Forsøker å moderere den triggerhappy liker-fingeren litt i dag så ikke mine likes går i metning.
    Liker den jeg, den har jevnt og trutt får sine runder på tallerkenen her, sist i forgårs, faktisk.
    Godt gjort å misse den baluba, hvis du er face-kompis med Molinari, kommer jo en oppdatering derifra daglig, omtrent.:p
    Nå om dagen er han i junaiten.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1

Denne gikk meg faktisk hus forbi i mars. Var nok litt distrahert og borte fra sosiale medier da, for det er litt merkelig siden mannen er på vennelisten min. Mer elektrisk enn noen gang før, ja det er det ingen tvil om. Og det låter knall i mine ører. En trivelig og særdeles talentfull og ekte artist som nå åpenbart ikke er redd for å skitne til desert bootsene sine lenger. ;)

Liker den jeg, den har jevnt og trutt får sine runder på tallerkenen her sist i forgårs, faktisk.
    Godt gjort å misse den baluba, hvis du er face-kompis med Molinari, kommer jo en oppdatering derifra daglig, omtrent.:p
    Nå om dagen er han i junaiten.
    Ja, jeg sliter litt med å få med meg hva som skjer på sosiale medier i år. Leser veldig lite, for det er alltid så mange notifications hver gang jeg logger på. Foregår endel arbeid i skjulte FB-grupper jeg må delta på, og da blir det ikke mye tid igjen til selve veggen.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    37.707
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Sean Rowe - The Salesman And The Shark (2012)

singersongwriter med en av årets bedre skiver, ikke ille denne heller. Slettes ikke.

flere rolige låter, dette er ikke en av dem. Ikke helt.

• Liker
    Reaksjoner: tno
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn