Dagen derpå united?, kom så med det, missa jeg nok en gang en legende-kveld?
Var det ikke for jobb som gir smør på flesket, og salt til hjerteinnfarktet skulle jeg egentlig snurret skiver. 
hehe, tolk det på den måten som passer best. Men det var stort, morsomt, råbra, øllet fløyt, aldri har vel kvelden og natta gått fortere.ditttolker jeg på minussida united. Right?
Aldri hørt om dem, så der fikk jeg noe nytt å høre på. Merkelig nok fra Nashville, Tenn. Her et enda yngre album:Noen som har hørt om disse gutta? Snublet tilfeldigvis over dem for litt siden, steike tøft!
Ja, sitter og hører på det nå faktisk, dukket opp i "forslag" på youtube. Blir nok en tur i internetskauen for å jakte noe vinyl nå ja...Aldri hørt om dem, så der fikk jeg noe nytt å høre på. Merkelig nok fra Nashville, Tenn. Her et enda yngre album:Noen som har hørt om disse gutta? Snublet tilfeldigvis over dem for litt siden, steike tøft!
KEXP kan jeg ikkeno´ om. Jeg leter efter gode musikere, ikke radiostasjoner.^ Ikke dumt. Ikke dumt i det hele tatt.
Men vet ikke helt hva jeg syns om KEXP (har en kompis som ofte viser meg ting derfra), får noen ganske kraftige hipster-vibber innimellom...![]()
Jepp, ser den.KEXP kan jeg ikkeno´ om. Jeg leter efter gode musikere, ikke radiostasjoner.^ Ikke dumt. Ikke dumt i det hele tatt.
Men vet ikke helt hva jeg syns om KEXP (har en kompis som ofte viser meg ting derfra), får noen ganske kraftige hipster-vibber innimellom...![]()
Håper ikke jeg virket streng i min siste setning, det var overhodet ikke meningen. Jeg digger nye innspill og nye band.Jepp, ser den.KEXP kan jeg ikkeno´ om. Jeg leter efter gode musikere, ikke radiostasjoner.^ Ikke dumt. Ikke dumt i det hele tatt.
![]()
Bra artist covres av bra band...
og hvem covrer denne da? Premie? fortsatt lov til å følge tråden.