LIVE-konsert fra EAGLES og HiFi test spotify-liste
Jeg hører utrolig mye på live-konserter for tiden, har vel nesten 10 nye blurayer på vei i posten for øyeblikket

Men favoritten er fortsatt Eagles - Farewell Tour (Melbourne) 2005. Jeg har lastet et klipp av denne (i 1080p) opp på youtube.
Hør på teksten (eller les, jeg har lagt den inn som undertekst på videoen!) skrevet i 1982, men fortsatt like aktuell den dag i dag. Hva synes dere om denne? (sørg for å se hele, ikke gå glipp av soloene!)
Jeg har forresten også en litt spesiell liste på Spotify
Spotify-link:
HiFi Test Music (High quality) (spotify:user

hlliz

laylist:2qIJLCcipd7gHSMyzjDq)
Alle låter som er aktuelle til denne lista legges først i en egen liste (kalt rekrutten), hvor de inspiseres nøye før de slippes gjennom til HiFi-lista.
Rekrutten oppdateres av to karer som er medlem her på dette forumet. Før den slippes inn testes låten alltid til slutt på Euphonia MS4.
Kravene til låtene er:
-Være en innspilling av høy kvalitet innenfor sin sjanger
-Innehold detaljer, effekter eller særpreg som gjør låten spennende å lytte til
-En artist/gruppe kan kun ha èn låt i lista, det skal være den beste av vedkommende
Vi prøver å holde nivået høyt. Vi ønsker også å ha FLEST mulig sjangere representert. Så her er det ikke bare jazz og acapella.
Til slutt, et generelt tips ang. Spotify. Jeg regner med de fleste her inne vet om dette, men kan jeg få en person til å gjøre dette er det verdt det:
På PC:
-> Edit -> Preferences -> High Quality Streaming (CHECK!)
-> Edit -> Preferences -> Set the same volume level for all tracks (UN-CHECK!)
På iOS:
-> Settings -> Music Quality -> Extreme