også årets skive holder mål
John Statz - The Fire Sermon (2017)
John Statz - The Fire Sermon (2017)

Har ikke fått sjekket denne før nå. Rett og slett dritbra; rocker som det skal. Strøkent når damene styrer det hele, bass og lead her. Fin på en 27" Mac og guffe på anlegget. Send over flere slike. Have a tomatoo-sleep.
Hun var drepen, jeg prøver heller din...Det blei klassisk countryfrokost i dag. Igjen. Med en kar som speller på Revolver om ei uke.
JP Harris And The Tough Choices - Home Is Where The Hurt Is (2014)
![]()
Den var orntli´ bra, gittDet renner på med rød og hvit vin og flotte utgivelser; hvordan følge med? Jo, fylle opp glasset på nytt og ikke sove bort natten, med f.eks. denne som tilbehør:
Amber Cross - Savage on the Downhill (Egen label, 2017)
Vis vedlegget 450378
California. Ray Bonneville produserer med litt hjelp av Tim O´Brien og Gurf Morlix. Kan dette gå til helvete? NEI!
Fant den ikke på Spotify, men HER.
Er 'overhodet ingen spilling' et mulig alternativ?Liker man ikke det minste snev av Country, så skru av fort som faen.
En av de veldig få platene jeg har "spilt i hjel", den var en av de aller første platene jeg kjøpte, nesten 40 år sida. Faen hvor gammel.Vis vedlegget 450642
Dagens faktasjekk:
-Metallskrammel som det blåses i passer kun i skolemusikken.
Avkreftet - 100% falsum.
2-3 av låtene skrevet av Springsteen - resten av Steven Van Zandt - som denne:
En liten, men kort sjekk kan man jo alltids gjøre. Jeg sjekker massevis av utgivelser og svært mange blir spilt i 10 - 15 sekunder og så trykker jeg hardt og aggressivt på "Avslutt".Er 'overhodet ingen spilling' et mulig alternativ?Liker man ikke det minste snev av Country, så skru av fort som faen.>
![]()