X
X186841
Gjest
Troy Hess - Please Don't Go Topless Mother
Ble Country inspirert av Fjellreven.
Ble Country inspirert av Fjellreven.
En perle det der, om et emne det snakkes lite om i samfunnsdebatten i dag.Ble Country inspirert av Fjellreven.
Ser at disk 3 på deluxe cd utgaven inneholder 20 versjoner av Like a Rolling Stone. Skal være skikkelig blodfan for å spille gjennom hele den.Bob Dylan - The Bootleg Series Vol.12. The Best Of The Cutting Edge. ( 2015).
Vis vedlegget 348038
Har flere av boksene fra Bootleg serien.
Denne dekker årene 1965 - 1966. Da presterer mannen fra mars 65 til mai 66 å gi ut tre følgende album, Bring it all back home, Highway 61 revisited og
Blonde on blonde. Skulle kanskje ikke være mulig, men fyren hadde mye på tunga, og det viste seg å være bra. For mange er dette gullalderen og det er lett å forstå.
Du kan kjøpe boksen i utallige utgaver, men for meg er det vinylen som gjelder. Denne innholder 3 vinyl og et par cd `er.
Lyden på disse opptakene og vinylen er strålende. For meg som ikke skjønte greia med Dylan 10 år tilbake, er dette gull.
Mystic Braves - Desert Island (2014)Mystic Braves - Great Company, ny låt.
Mer her.
Hear Mystic Braves’ Psych-Rock Feast ‘Days of Yesteryear’ (Exclusive Album) - Speakeasy - WSJ
Tenkt mye på dere i det siste. Det er jo slik at når de aller nærmeste går bort, så er rett og slett en epoke og et kapittel avsluttet.Da var moderen senket i jorden og denne ble sunget/spilt i kapellet av Ole Anders Amundsen.
Ja, hun er litt pompøs her og der, men jeg er jo håpløst forelsket i stemmen hennes og de skjeve fortennene. Håper at f.eks. Delaney Davidson kan få rocket opp det hele til neste utgivelse. Ellers er jo platen, som du skriver, preget av farens bortgang.Tami Neilson - Don´t Be Afraid (Neilson Rec., 2015)
![]()
janfrt har jo promotert tidligere denne saken fra kiwiland. Mektig stemme, variert skive, med låter hun skrev da hun var hjemme i Canada i forbindelse med farens begravelse
Iblant e hun divaaktig, jeg er ikke så begeistra for akkurat det da
Fant denne under laksefisket i Surna i sommer og det er svært bra. Spilt den mye. Det jævlige er at den ikke finnes på vinyl med dét coveret. Ser ut som en gjedde?uff, det var da veldig trist, lgrons. Føler med deg.
Runner Of The Woods - Thirsty Valley (2015)
![]()
fått dette albumet på hjernen, må ha en runde hver dag.