Hva gjør jeg feil ?!?!

Roborob

Medlem
Ble medlem
03.02.2017
Innlegg
6
Antall liker
0
Har gått til innkjøp av to Icepower 125asx2 og to Anaview alc0180. I tillegg har en minidsp 2x4 og en minidsp 2x4 balanced.
Prøvde først å få lyd i alt med den ubalanserte minidsp'n, men fant ut av til slutt at det ikke kunne gå uten et slags tilleggskort til icemodulene. Så da kjøpte jeg den balanserte dsp'n for det skulle vist virke uten noe ekstra kort. Og det gjør det. Men nå får jeg ikke lyd i de Anaview kortene. Har fulgt koblingskjema fra produsenten.
Er det noen her som kanskje har et lurt svar på dette?

link til anaview: http://www.anaview.com/sites/default/files/PDS ALC0180-2300-J.pdf
 

Roborob

Medlem
Ble medlem
03.02.2017
Innlegg
6
Antall liker
0
Nøyaktig som tegningen på btl balanced diagrammet i den linken. Doble pluss, minus og jordlederer inn på dsp'n.
 

Roborob

Medlem
Ble medlem
03.02.2017
Innlegg
6
Antall liker
0
Ikke sant. men nei :/ Rart at kortene låt i btl med se input.
 

coolio

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2015
Innlegg
5.487
Antall liker
5.453
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Det beste er, som Snickers-is hinter til, å koble fra alt og begynne på nytt. Feilen er enten der eller defekte saker.
 

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
18.249
Antall liker
16.222
Sted
Østfold
Hvis det fungerer i SE så fungerer modulen.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
 

Roborob

Medlem
Ble medlem
03.02.2017
Innlegg
6
Antall liker
0
En annen ting som skjer med begge dsp'ene er at jeg får lyd i høytalerene nesten uansett hvordan jeg kobler dem. pluss på icepower og pluss på anaview gir lyd f.eks. Det må jo være noe med dsp'n.
 

Roborob

Medlem
Ble medlem
03.02.2017
Innlegg
6
Antall liker
0
Skal få knipset litt. Prøvde alle utgangene på DSP'n for å være sikker på at alle gir lyd.
Lyden fra dsp'n er uansett mono. Kan hende jeg har feil plugin. Saken er at icemodulene skal drive hvert sitt basselement. Og anaviewene skal ta hver sin topp. Har bypasset alt i softwaren for å utelukke det som feilkilde
 

Roborob

Medlem
Ble medlem
03.02.2017
Innlegg
6
Antall liker
0
Fant ut av jeg hadde koblet plus og minus feil på den ene xlr inngangen til minidsp'n. Men ingen lyd etter rettelsen heller. Ville tro at siden dette var på selve inntaket i kabinettet at det ikke ville ta knekken på akkurat de to kortene..
Vanskelig og ta bilder av dette oppsettet da det er trangt om plassen.

Utganger dsp
IMG_0765.jpg



Inngang kort 1
IMG_0769.jpg



Inngang kort 2
IMG_0784.jpg



Begge kortene side om side
IMG_0788.jpg
 
Topp Bunn