- Ble medlem
- 02.05.2005
- Antall liker
- 0
Det fineste jeg fikk var 10000 til kirkens bymisjon, ellers ble det en del software i film og musikk
Postretro
Vel overstått folkens
Postretro
Vel overstått folkens
Finner ikke så mye om denne, er det den du kalte model 12 tidligere og som ikke er kommet på hjemmesida til MUSE? Skal bli morsomt å høre erfaringene, så skal jeg poste erfaringene av min kommende APL NWO-1 multispiller![]()
Legacy som cab? Nei glem det !! ;DFordi at jeg som menn flest (i 40 års krisen) gjør alt for å kamuflere alderen, når det er sagt, så har jeg ikke byttet ut stasjonsvognen med cabriolet og ikke byttet konen med 2 yngre ;D hmm lure på hvordan legacy tar seg ut uten tak.... tenke tenke
Det gjør du nok lurt i... ser ikke vitsen med dobbelt så mye kjeft...Bytte konemor i to yngre?.......Nei tror jeg står over ;D
Og ti år senere er det bare å ta den vanskelige avgjørelse: Fortsatt være ung viril mann, eller bli en gammel gris. ;DFor min egen del:Å bli 40 var helt strålende, siden har det hele bare blitt bedre og bedre!
Hva er prisen på Polyhmnia? Hvilke DACer har den implementert? Er så utrolig rastløs etter å få spilleren min, den håndbygges av Alex Peychev etter CES messen ;D
I diskusjoner i USA om SOTA digital så er det svært ofte at den største dCS riggen ikke blir nevnt, svært mange mener Emmlabs spiller mye mer "ekte" og at dCS ikke lyder naturlig men hifi som du sier. Det er ekte lyd som er målet, ikke hifi lyd ;D
BTW Endre- hvor bruker du dine Cerabaser? Jeg fikk 6 stk fra Peter på julaften til å ha under ML Summit, har dog ikke montert dem ennå :'( Hvilket inntrykk har du av lydmessig gevinst?
Dæven du er heldig, det kommer vel en bildereportasje ;D6stk kystnisser![]()
Hmmmm....det hadde jeg ikke tenkt på!!Dæven du er heldig, det kommer vel en bildereportasje ;D
Blir litt avsporing dette, men......
Er Ceraball hard avkobling, mens Cerabase er myk?
Ball:
![]()
Base:
![]()
Er dette spilleren du har Endre?
![]()
"Muse Electronics to reveal their new Polyhymnia - Modular DVD-A/V/SACD player at
2006 CES.
Polyhymnia - Modular DVD-A/V/SACD player
* supports all PCM data rates and types, Dolby Digital, DTS, MLP as well as DSD
coding formats
* includes in its standard configuration, analog video outputs (Composite, Y-C (S-
Video) and Component Video (either interlaced or progressive) digital audio is
available as either S/PDIF or AES-EBU
* new MAP front panel and chassis finish
* Remote-2
* MAP feet
Options available are:
* Attenuator module (replaces fixed output module)
* Input module (requires the presence of the attenuator module to assume basic
preamplifier functions)
* Multi-channel output module - unbalanced
* Multi-channel output module - balanced
* High performance analog audio processing option (provides dual - current
output, passive conversion and reconstruction as well as dual IA topology)
The NEW Muse Electronics Polyhymnia Modular DVD-A/V/SACD player will have it's
premier at the 2006 CES in Elite Audio Video's Suite 2701 at Alexis Park. Suggested
retail $4900.00"
Antagelig en 1/3 oktav RTA analysator? En slik er grei nok for å se på den samlede frekvensresponsen i bassområdet (nyttig ved plassering av høyttalere og lytteposisjon), men dessverre helt ubrukelig til måling av andre romakustiske ting som refleksjoner, etterklangstid osv.Jeg får vel noe han kalte"tersbandmåler" for å gjøre noen målinger i rommet mitt![]()
Så den klarer ikke å måle RTA 60 etterklang? Refleksjonene har han vel kontroll på da jeg har sendt MANGE detalj- og oversiktsbilder av rommet mitt til SvanåAntagelig en 1/3 oktav RTA analysator? En slik er grei nok for å se på den samlede frekvensresponsen i bassområdet (nyttig ved plassering av høyttalere og lytteposisjon), men dessverre helt ubrukelig til måling av andre romakustiske ting som refleksjoner, etterklangstid osv.