A
Atle Kristiansen
Gjest
Eh?
Er jeg? ;DGjestemedlem skrev:BT er den beste avisen på norsk.
Husket at du sverger til avisen, og vurderte i første omgang også å innkludere den, men følte at det heller var en regionavis/lokalavis enn en riksavis, men alt for å blidgjøre.Gjestemedlem skrev:Du har glemt å ta med Bergens Tidende.
Det er ikke lokalstoffet som jeg har i tankene da. Dette er en seriøs og god avis med journalister jeg har tillitt til, som er i stand til å gå litt i dybden og ta opp viktge saker. Det er ikke en ren underholdningsavis som VG, DB og BA.
Så få på plass dette alternativet er du snill.
BT er den beste avisen på norsk.
Fint, men jeg må nok insistere på at avstemmingen tas på nytt.Mengele Dershowitz skrev:Husket at du sverger til avisen, og vurderte i første omgang også å innkludere den, men følte at det heller var en regionavis/lokalavis enn en riksavis, men alt for å blidgjøre.Gjestemedlem skrev:Du har glemt å ta med Bergens Tidende.
Det er ikke lokalstoffet som jeg har i tankene da. Dette er en seriøs og god avis med journalister jeg har tillitt til, som er i stand til å gå litt i dybden og ta opp viktge saker. Det er ikke en ren underholdningsavis som VG, DB og BA.
Så få på plass dette alternativet er du snill.
BT er den beste avisen på norsk.
BA, http://www.ba-avis.no/ ?
Mvh
Hva med "norske" le monde diplomatique, om enn en månedsavis?Gjestemedlem skrev:BT er vel den største liberale dagsavisen i Norge så vidt jeg kan forstå.
Har kjøpt den ved et par anledninger. Greit på en flytur eller noe slikt, men kan jo ikke erstatte dagsaviser. Morgenbladet er også god på bakgrunnsstoff forresten.Mengele Dershowitz skrev:Hva med "norske" le monde diplomatique, om enn en månedsavis?Gjestemedlem skrev:BT er vel den største liberale dagsavisen i Norge så vidt jeg kan forstå.
Mvh
Jeg har et greit forhold til nyheter. Hvis det ikke er viktigere enn at det kommer ut i bokform etterhvert, er det skjelden verdt å bry seg med.Zomby_Woof skrev:Vil du lese, er bøker et bedre alternativ enn aviser.