Dyr, jakt, våpen og fiske Hva er det med katter og hifi?

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Innlegg
5.372
Antall liker
1.045
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
Katter i avatar. Kattestatuer ved siden av anlegget. Katter (levende sådanne) liggende ved stereoracket eller på sofaen. Katter her og katter der.

Hva er det med katter som fascinerer hifi-folk? :)
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.835
Antall liker
1.418
Sted
Steinkjer
Tror at det har noe med at det er stort sett menn som har denne hobbyen og menn er som kjent stort sett glad i pussy... :)
Beklager om den var over kanten :)
Ellers har jeg ingen forklaring, men katter har vel til alle tider fascinert mennesket jfr. oldtidens egypt osv.
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.577
Antall liker
9.766
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Det fine med katter er at de gir faen i alt. Etter en hard dag på krangletrådene på sentralen er det deilig.

SalapOlesPC.jpg
 

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Katter i avatar. Kattestatuer ved siden av anlegget. Katter (levende sådanne) liggende ved stereoracket eller på sofaen. Katter her og katter der.

Hva er det med katter som fascinerer hifi-folk? :)
Jeg tror jeg ville snudd litt på spørsmålet: Hva er det med hifi/musikk som fascinerer katter?
Nabokatten, Rambo (også et navn å sette på en kastrert hannkatt!), pleide å komme og sette seg hos meg på søndags morgen, når jeg tok med meg min Tivoli PAL ut på terrassen og lyttet til musikk. Når det kom opera, pleide han å glane på meg med digre glugger, som om han ville si "Steinar, hva i hule er dette for noe?" :D
 
Sist redigert:

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.835
Antall liker
1.418
Sted
Steinkjer
Katter i avatar. Kattestatuer ved siden av anlegget. Katter (levende sådanne) liggende ved stereoracket eller på sofaen. Katter her og katter der.

Hva er det med katter som fascinerer hifi-folk? :)
Jeg tror jeg ville snudd litt på spørsmålet: Hva er det med hifi/musikk som fascinerer katter?
Nabokatten, Rambo (også et navn å sette på en kastrert hannkatt!), pleide å komme og sette meg hos meg på søndags morgen, når jeg tok med meg min Tivoli PAL ut på terrassen og lyttet til musikk. Når det kom opera, pleide han å glane på meg med digre glugger, som om han ville si "Steinar, hva i hule er dette for noe?" :D
Morsom historie og flott beskrevet :)
 
Topp Bunn