Hva er den beste høyttaler du noen gang har hørt!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • U

    Utgatt11378

    Gjest
    Hei!

    NS-1000m i fra Yamaha....1984

    I allefall slik jeg husker det, skal ha et par igjen. 8)

    Eneste høytaler som har lurt meg bort til vinduet for og se hvor det ble av sola, siden det begynte og tordne....men det var bare "Nothing can grow without rain"....brak. ::)

    Har hørt denne R W plata på mye annet og ingen har vært i nærheten av troverdigheten til Yamaha skrallet! ;D
     

    Vedlegg

    8

    8x12_TOM

    Gjest
    AlabamaRodeoStar skrev:
    Denne låt utrolig bra hos Soundgarden i Sandnes...
    Hvor er nærmeste mulighet for en demo av TAD, når jeg kommer fra Vestfold. Hørt de skal være bra.
     

    cyberklad

    Medlem
    Ble medlem
    27.03.2012
    Innlegg
    16
    Antall liker
    0
    Jeg har et par Martin Logan CLS stående. De er uten tvil de beste jeg har hørt i forhold til detaljer i lydbildet og åpenhet.

    A andre ting jeg har hørt som er verdt og nevne så har man jo selvsagt rhaido c2 høytalerne som har en syk diskant. Adyton Imagic som har en helt sinnsyk voicing og en samspill i mellom mellomtone og diskant. Og burmester B100 som spiller bra over hele spektret med en bass som kan hammre en ned i kjellern, men ikke kommer helt i mål på voicing.
     

    permorten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.10.2005
    Innlegg
    3.615
    Antall liker
    1.749
    Torget vurderinger
    5
    Var hos LMC for 4-5 år siden ? totalopplevelsen av hele anlegget med platespiller og Harry Belafonte AVANTGARDE TRIO..

    MVH
     

    2112

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.04.2011
    Innlegg
    150
    Antall liker
    44
    Torget vurderinger
    7
    Avantgarde Duo G2 (på Cary 805 AE) hos Lyric forrige uke. Har ennå til gode å høre Trio!
     

    permorten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.10.2005
    Innlegg
    3.615
    Antall liker
    1.749
    Torget vurderinger
    5
    Avantgarde Duo G2 (på Cary 805 AE) hos Lyric forrige uke. Har ennå til gode å høre Trio!
    en hører jo på hele anlegget og ikke minst rommet , jeg har muligens hørt bedre høyttalere - men da antageligvis på et dårligere anlegg/rom , her er det jo umulig å komme med sikre kort.

    mvh
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.863
    Antall liker
    38.648
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Dette er det beste jeg har hørt noen gang med Mark Levinson elektronikk

    mvh
    reference_std_02.jpg
     

    Festus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.01.2010
    Innlegg
    1.264
    Antall liker
    3.118
    Torget vurderinger
    3
    Disse tre som gjelder hos meg når det gjelder å formidle musikk.
    Under et besøk på horten messen var det et par Larsen 6 ? eller større mod. som imponerte meg, må sjekkes ut en gang:)
    DSC00096.jpg
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    beste på messe...

    En opplevelse som iallefall sitter godt, Er Ruark Excalibur i ett ganske Lite rom. Låt mer enn OK, Det låt nydelig. Veldig sjelden høyttaler, men minnet Om den husker jeg altså enda, så den gjorde inntrykk.
    Mvh
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn