|
Hva med Ringve museum?Tør jeg spørre om alder til trådstarter??![]()
![]()
Vitenskapselskapets-senteret!
Nå var det jo med tanke på hva jeg skulle foreslå da. Blir kanskje litt feil å sende noen til disco'n i kjeller'n på Samfundet hvis middagshøyden er nådd for å si det sånn. Har trått mine barnesko der..... Ellers nevner jo noen Svartlamo'n. Har ikke vært på UFFA på noen år, men før var ihvertfall Ivar Matlaus Bokkafe et jævli bra kulturelt sted og oppsøke. Eksisterer Kafe Kaffaan på Bakklandet fortsatt??Hva med Ringve museum?
Ivar matlaus er under oppussing,åpner snart igjen.Kafeen du nevner på Bakklandet er helt ukjent for meg.(Det er ikke Coffe Annan på Isak,du kanskje mener?)Nå var det jo med tanke på hva jeg skulle foreslå da. Blir kanskje litt feil å sende noen til disco'n i kjeller'n på Samfundet hvis middagshøyden er nådd for å si det sånn. Har trått mine barnesko der..... Ellers nevner jo noen Svartlamo'n. Har ikke vært på UFFA på noen år, men før var ihvertfall Ivar Matlaus Bokkafe et jævli bra kulturelt sted og oppsøke. Eksisterer Kafe Kaffaan på Bakklandet fortsatt??
Forresten hadde Ringve Museum en veldig bra Jukebox-utstilling i 87 (88?), i regi av Big Boppers egen president Arne Asphjell, så ikke diss Ringve.....![]()
Jeg skal også til Theim neste ukeslutt og det eneste stedet som er blinket ut er:
http://www.tmb.no/index.php
Nei, dette er i kjelleren hos Odder, det er en god biltur utenfor Trondheim.Har Audio Royal lokaler i trheim sentrum (evt gå-avstand) ?
ahhh CRAP! :-/Nei, dette er i kjelleren hos Odder, det er en god biltur utenfor Trondheim.
det var da som svarte, da står jeg jo igjen med tonart da, får håpe jeg finner fremNei, dette er i kjelleren hos Odder, det er en god biltur utenfor Trondheim.
GRAFFI Grill & Bar i Th. Angelsgt.Mat må jeg også ha, noen flotte spisesteder som bør besøkes??, persilleriet er uaktuelt, jeg vil ha kjøtt!!
det var da som svarte, da står jeg jo igjen med tonart da, får håpe jeg finner frem![]()
For den som lurte så er jeg 19 år, altså jeg er vel å regne som ei "banræv" her på forumet ...
Mat må jeg også ha, noen flotte spisesteder som bør besøkes??, persilleriet er uaktuelt, jeg vil ha kjøtt!!
Uansett eventuell trosrettning, Nidarosdomen er definitivt verdt et besøk.skal en helgetur til trondheim om en uke og noe må man ha å gjøre der. Hvor bør jeg stikke innom og hva finnes der? (mener noe slikt som hifi-butikker og slikt, museum og kirker klarer jeg meg uten).
mvh