Hva ønsker du deg tilbud på til Black Friday?

Hva-ønsker-du-deg-til-Black-Friday_aktuelt_hjemmeside_mobile.jpg



Årets store handledag nærmer seg. Det er en dag hvor man kan gjøre kupp, men det er også en dag med mange fristende tilbud på produkter man egentlig ikke har bruk for.
Vi tenkte derfor vi skulle spørre dere, kundene våre; er det noe spesielt dere ønsker dere? Er det noe DU har lyst på, men som kanskje har ligget litt utenfor hva du har mulighet til å kjøpe? Er det noe du har lyst på en skikkelig bra deal på?

Hvis det er tilfelle vil vi gjerne høre om det! :)

Hva er det du ønsker deg av tilbud til Black Friday?

Send oss gjerne en e-post på:

hifi@stereofil.no

Hilsen alle oss på SteReoFil!

ny_logo_bred_stereofil_300.jpg
 

Kommentarer

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Innlegg
2.915
Antall liker
1.953
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Det dere selger har vel strengt tatt INGEN egentlig bruk for, men vi HiFiere ryker stadig på fristelser. Fristelser er grunnlaget for hele businessen/bransjen deres. Kom igjen nå, kjør på med noen djevelsk gode tilbud, Emitter 1 nedsatt med 40-50% f.eks. 😉
 
Sist redigert:

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.105
Antall liker
9.411
Jeg ønsker Black Friday dit pepperen gror. Hysterisk mas om "Kjøp, kjøp, kjøp!!!" like etter samme maset vedrørende Halloween og like før julemaset.
Fantasitilbudene gjelder oftest utgående varer som uansett blir solgt billigere.
 

MakkinTosken

En kjekkas
Ble medlem
21.02.2020
Innlegg
13.579
Antall liker
34.255
Sted
og til
Torget vurderinger
6
Dere har jo oppfylt mitt ønske, så jeg gir meg foreløpig mens leken er god. 😁
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.266
Antall liker
11.006
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
En Ortofon Cadenza Bronze til halv pris kunne vært aktuelt
 

Tjottolf

Hi-Fi interessert
Ble medlem
08.03.2007
Innlegg
97
Antall liker
58
Synes dette er en fin måte å markere Black Friday på, jeg. :)
Enig i det.. fort gjort å sitte å bla seg gjennom alt for mye tull i mange butikker og ende opp med å kjøpe noen ting man egentlig ikke trenger og som kanskje hadde en fiktiv førpris sånn som forekommer veldig ofte på black friday.
Jeg har lenge tenkt på å kjøpe et par Nagaoka mp-110 og fikk en liten rabatt på de nå etter en email til Stereofil som gjorde at jeg slo til og kjøpte to stk av modellen med headshell. Gleder meg til å få de på plass på mine 2 technics 1210m5g.
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.316
Antall liker
83.407
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Jeg ønsker meg en Ortofon Stylus 30 til en hyggelig pris 😉 (lov å håpe) 😊
 

Makro

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.06.2009
Innlegg
217
Antall liker
168
Sted
Vollen Asker
Jeg fikk meg et godt tilbud på alt i en boks ( streamer/dac/preamp) og nyter den gode lyden nå👍
 

Informasjon om bruker

SteReoFil
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
566
Link til alle artikler
189
SteReoFil sine annonser
Bransjenyheter
REKKORD AUDIO F300 - rimeligere enn du tror?

REKKORD AUDIO F300 - rimeligere enn du tror?

  • 0
REKKORD AUDIO håndlager platespillere i Schwartzwald, Tyskland. De har et stort utvalg, men felles for de alle er høy lyd- og byggekvalitet, glimrende brukervennlighet og enormt god valuta for...
Fortsett
Bransjenyheter
Vårmessen - se tilbudene her!

Vårmessen - se tilbudene her!

  • 0
https://www.stereofil.no/messetilbud Mvh Jens SteReoFil AS
Fortsett
Bransjenyheter
Wharfedale Super Denton lanseres i dag!

Wharfedale Super Denton lanseres i dag!

  • 1
Mr. Adam Gray besøker oss i butikken denne helgen for å lansere Wharfedales seneste høyttaler; Wharfedale Super Denton! :) Det er ingen hemmelighet at vi er veldig glad i høyttalere fra...
Fortsett
Bransjenyheter
Supertilbud på Fyne Audio Classic Vintage VIII på vårmessen!

Supertilbud på Fyne Audio Classic Vintage VIII på vårmessen!

  • 0
Under vårmessen kan du gjøre et aldri så lite kupp på det som allerede er en av våre aller beste høyttalerkjøp! :) Fyne Audio Classic Vintage VIII er en av våre flotteste og kuleste høyttalere...
Fortsett
Bransjenyheter
Vårmessen 2024 - hva ønsker du deg tilbud på?

Vårmessen 2024 - hva ønsker du deg tilbud på?

  • 0
Programmet til Vårmessen 2024 begynner å ta form. :) Vi skal spille på MBL 101X-treme MKII, demonstrere Rega Naia, lansere et nytt platespillermerke, demonstrere "Årets Høyttaler" i Stereo+ og...
Fortsett
Vårmessen 2024 går av stabelen neste helg!

Vårmessen 2024 går av stabelen neste helg!

  • 0
Takk til alle som besøkte oss på Oslo HiFi Show...det var virkelig morsomt! :) Nå er det straks tid for messe igjen...om enn i litt mindre skala. 🥳 Neste helg har vi vår årlige vårmesse i...
Fortsett
Topp Bunn