Husk detaljene!!!de som ikke selgerene nevner...

eposhansen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Innlegg
360
Antall liker
3
Vet at det er greiere å selge en ny riaa,eller forsterker en å forklare at det du trenger koster 2 kr;-
Dette bildet viser betydning av riktig last til pick-up ,og hvor høvelig det er å gjøre /sjekke ut selv.
I denne gamle traveren står motstanderene på pin,bare å trekke ut /skifte.
Masse andre eksempler,men kan ikke næringa selge noe som ikke klinger i kassa hver gang???
 

Vedlegg

mwt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.10.2007
Innlegg
294
Antall liker
14
Sted
vestfold
Desverre er det blitt veldig vanskelig å oppdrive DP service manualer og vanlige bruker manualer... og selveste mr DP har ifølge han selv ikke noen som helst skjemar og henveder videre til antagelig den eneste som sitter på de, men veldig grei så lenge man vil sende dette inn til service men ikke noe mer føltes det som...

Men uansett, prøv her på vennetråden for DP menigheten :) mange som kan DP veldig godt heldigvis :)

http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,13700.0.html
 

eposhansen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Innlegg
360
Antall liker
3
Enig ,handlet med leif på 90-tallet fikk aldrig noen pappirer eller noe slags bruksanvisning.
Heldigvis har jeg berget meg bra,og klarer fikse justeringer inne i det eneste dp produktet jeg har,en ca1mc.
Fungerer godt,men må inn i den for hver gang jeg skifter pick.up. Men selv om han var sær.så kunne han sine ting....
legenden ertsen ::)
Denne er fra 1986 og har serie nr24, ettermontert utvendig psu og kjøpt av meg i 1996 direkte fra leif. betalte 6tusen for den,gulle go riaa i den. Preen er litt sånn imponator bass i......
 

Vedlegg

eposhansen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Innlegg
360
Antall liker
3
Fy søren......mange visninger,men få meninger?....
her e lov å nevne andre ting: f.ex,forbedring av plugger/kontaktpunkt, viktighet av ekte jord, øke massen i komponenter, stive av gulv ,vegger ,tak osv.... eggekartonger,diffusorer,pledd opphengt i taket eller andre plasser refleksjon oppstår. Kom gjerne med innspill og bilder,så kanskje det finnes noen enkle løsninger??
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Jeg husker da han reiste land og strand for å demonstrere forsterkerne i uavhengige butikker. Han var innom Boahs Kopervik en dag, og jeg var selvfølgelig på plass. Han fattet interesse for de amerikanske artistene jeg jobbet med på den tiden, noe som kanskje reflekterte et ønske om å gjøre en abrahamsen/elcomp i USA. Han har jo alltid hatt en fot i den profesjonelle lydbransjen.
 
Topp Bunn