Mobiltelefon og lesebrett Hurra Ny mobiltelefon!!

marsboer

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2010
Antall liker
1.854
Sted
Phobos
Hvis man faktisk hadde fått smart-telefoner med en effektiv tastaturløsning så hadde dette gjort mye ja. Men en diger touch-skjerm hvor touch-en ikke benyttes med et tilhørende tastatur for effektiv skriving begynner å ligne mystisk mye på noe ganske så velkjent..

Om 10 år har de vel funnet en måte å emulere feelingen av fysisk tastatur på touch-skjermen slik at man slipper å måtte se på skjermen hele tiden. Nettbrett og mobiltelefoner har blitt større og større, slik at de kan sammenlignes med flatskjermvarianter av de minste skjermene på 90-tallet. Med andre ord er vi omtrent tilbake der vi startet, men nå i en emulert utgave :)

POB

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.09.2003
Antall liker
3.193
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
32
Trenger ny telefon etter å ha grisebanka min HTC Desire i ren frustrasjon! Hjælp..
Nokia og Samsung har vel et par OK alernativer, ikke noe krom og glitter med ser greie ut.
Bruker Nokia selv, med knapper og laaaaaaaaaang batteritid. Er suveren til å ringe med og sende sms en gang iblant.

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
10.322
Sted
Holmestrand
Yngste datter er nå på iPhone 5 nr 4. Denne blir også returnert pga dårlig, les ubrukelig lyd.

Noen andre med slike erfaringer? Jeg er på vei til å bytte, men vil helst ungå en frustrerende periode med slikt tull.

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.306
Torget vurderinger
1
Er det bare meg som irriterer meg over at alle er så fascinerte over en jævla telefon?
Nei, vi er mange og vi er gamle! :cool: ...
Jeg er ikke helt sikker på om jeg er riktig gammel enda, men for min det gikk «ny mobiltelefon» av moten en gang i 1995 eller -96. Jeg var på Beer Palace og en fjøsnisse i ny seilerjakke satt i baren. Det kimet i en telefon, fjøsnissen reiste seg (på en overtydelig måte) fomlet fram til telefonen og viste den demonstrativt fram for forsamlingen før han svarte. Det var en signalgul Motorola Flare. Siden har «ny mobiltelefon» vær særdeles ukult for min del ... og det nærmer seg 20 år siden.

mvh
KJ

Topp Bunn