Hungarian State Opera House

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.505
Antall liker
8.044
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Dette passer muligens ikke helt inn her, men jeg tror det treffer bedre enn noe annet sted.

Jeg skal (tilbake) til Budapest i oktober og tenker å se om jeg kan orge en billett til min aller første årntlie ballett , Mayerling av MacMillan. I så anledning lurer jeg på om noen her skulle slumpe til å være lommekjente i denne operaen og kan fortelle meg hvilket sted eller steder i salen som gir den beste opplevelsen? Billettene er foreløpig ikke lagt ut for salg, så jeg håper å kunne plukke opp et krem-sete med en gang de slippes.

Előre is köszönöm a segítséget!
 

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Innlegg
3.625
Antall liker
3.747
Kjenner dette huset godt og prøver alltid å få midtsete så langt fremme som mulig, Skal sies at jeg er operafantom og liker å være så nær sangerne som mulig. Kanskje det er greit å sitte litt lengre bak når det er ballett? Forøvrig kåret til et av verdens 10 vakreste operahus. Kos deg!
 

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.505
Antall liker
8.044
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Må få billett først (ingen anelse hvor vanskelig det vanligvis er), men det forventer jeg absolutt å gjøre. Takker!

Midt på er notert, og fremre tredjedel såfremt mulig. Har sendt spørsmål om når billettene blir lagt ut og tenker jeg legger inn et varsel slik at jeg kan hugge til umiddelbart.
 

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.510
Antall liker
7.539
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
37
Megpróbálnék helyet foglalni a nyereg közepén, talán a 14-15. sorban, ott van a legjobb akusztika, és nagyon jól látod a jelenetet.
 

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.505
Antall liker
8.044
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Kiváló, akkor a 14-15. sor közepére célzok. Köszönöm a borravalót!
 

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.505
Antall liker
8.044
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Rad 5 (av 17), sete nr. 11 (av 24), rett foran scenen. Dette må bli bra....
 
Topp Bunn