Diverse Hunden i huset gjemmer seg når musikk spilles - hjelp?

The Gunner

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.05.2010
Innlegg
9.936
Antall liker
17.212
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Endelig løsning oppnås hvis du forærer bikkja til koreaner, kineser eller vietnameser. De må seff være sin egen kultur bevisste, og ikke sånne vestlig assimilerte. ;)
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.537
Antall liker
102.887
Torget vurderinger
23
Endelig løsning oppnås hvis du forærer bikkja til koreaner, kineser eller vietnameser. De må seff være sin egen kultur bevisste, og ikke sånne vestlig assimilerte. ;)
Mmm.... sulten nå. Det har forsvunnet en del hunder fra nabolaget vårt. Disse enfoldige eierne har ikke koblet det med at jeg bor i enden av den blindveien ALLE hundeeiere bruker til lufterunden...:cool: Best å gjemme unna håven og gi seg mens leken var god, meget god sågar!
 

The Gunner

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.05.2010
Innlegg
9.936
Antall liker
17.212
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Endelig løsning oppnås hvis du forærer bikkja til koreaner, kineser eller vietnameser. De må seff være sin egen kultur bevisste, og ikke sånne vestlig assimilerte. ;)
Mmm.... sulten nå. Det har forsvunnet en del hunder fra nabolaget vårt. Disse enfoldige eierne har ikke koblet det med at jeg bor i enden av den blindveien ALLE hundeeiere bruker til lufterunden...:cool: Best å gjemme unna håven og gi seg mens leken var god, meget god sågar!
Greit, da gjør vi det sånt, Sluk: jeg anskaffer bikkje og "går en tur" i nabolaget ditt, den "går seg bort" og vi spiser sammen over noen krukker med risbrennevin. Vanntett opplegg! ;)
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.537
Antall liker
102.887
Torget vurderinger
23
Nei fy for faen - det sure risbrennevinet hæler jeg ikke! Pytons armsvette. Fysj & pføy. Jeg anbefaler gjerne vanlig øl rett og slett til hund.
 

The Gunner

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.05.2010
Innlegg
9.936
Antall liker
17.212
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Nei fy for faen - det sure risbrennevinet hæler jeg ikke! Pytons armsvette. Fysj & pføy. Jeg anbefaler gjerne vanlig øl rett og slett til hund.
Sluk, din kulturvandal, det blir det samme som om jeg avfeier akevitt til pinnekjøtt. Skjerpings!:mad:

Mitt ståsted ang nytemat&drikke er enkelt: folk er ikke dumme, hvis noe nytes i flere hundre år, så må det være godt. Det gjelder bare å "knekke koden". Ytterst få likte øl eller sigaretter etter de første gangene heller;)
 
Topp Bunn