Diverse Humortråden.

thorerjo

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.06.2012
Innlegg
541
Antall liker
263
Sted
Nesodden
Øre hygiene.

Billig oppgradering av anlegget.Har bestilt Q-tips med ekte Egyptisk bomull fra Kairo på nettet også.
øre.jpg
 
2

2xJ

Gjest
Fikk stygge bilder ut av hode nå.....ff .. :cool:
 
Sist redigert av en moderator:

thorerjo

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.06.2012
Innlegg
541
Antall liker
263
Sted
Nesodden
Var vanlig å få renset ørene en gang i året hos doktoren i gamledager.Da blir det ekstra bra.Godt andvente penger selv om det ikke er noen refusjonsordning muligens.
 
M

MarkusH

Gjest
Var vanlig å få renset ørene en gang i året hos doktoren i gamledager.Da blir det ekstra bra.Godt andvente penger selv om det ikke er noen refusjonsordning muligens.
I gamledager? Er ikke mer enn et par år siden jeg fikk gjort det, var da jeg skjønte at Dali-høyttalere ikke var noe for meg. Diskanten og mellomtonen ble enda mer skrikete, gikk likevel 1/2 år før de ble kasta ut. :p
 

thorerjo

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.06.2012
Innlegg
541
Antall liker
263
Sted
Nesodden
Helt enig.Dali er skrikende og sliter meg helt ut.Må ha steinull i øra ellers blir øra "sure" ganske fort.
 

thorerjo

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.06.2012
Innlegg
541
Antall liker
263
Sted
Nesodden
Nå som det er så varmt er det sikkert noen som drømmer om eget svømmebasseng.Ser noen lanserer sprutsikre høyttalere av meget god kvalitet og tar det langt i kvalitet og ikke er billige.Når man først er i bassenget hvorfor ikke hydrofoner slik som Tandberg hadde i bassenget i representasjonsboligen.Lyd bærer vel også bedre i vann.Aquahifi muligens?
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.906
Antall liker
8.200
Torget vurderinger
1
Amerikansk mot tysk:

 
Topp Bunn