Dersom noen har glede av å se voksne folk banke livskiten ut av hverandre, så går matchen til Arild "Hulk" Haugen direkte på VG-TV kl.00:30. Enjoy!
Er ringside med VGTV. koblet meg inn for 20 min sidendecibelius skrev:VG Nett skulle i utgangspunktet sende kampen direkte, men på grunn av ekstremt stor trafikk på den direkteoverførte sendingen, sviktet teknikken. Vi beklager dette på det sterkeste overfor våre lesere. Vi lover i midlertid å følge kampen fortløpende. Trykk F5 for siste versjon
Føkk VG!!!
Jeppsdecibelius skrev:Seriøst?
Jeg var inne jeg også, men gikk ut igjen. Det skulle jeg tydeligvis aldrig ha gjort, for nå er døra stengt.
- Jeg skal åpne roligere og ikke jage en knockout som jeg har gjort i tidligere kamper, men før det har gått fire runder håper jeg han ligger nede, sier Haugen til VGTV.
Man kan jo ikke forvente at han skal være like god tekninsk som verdensmestere, jeg er imponert at han vinner kampen i det hele tatt.Anonym skrev:Hulken er ikke noen ordentlig bokser selv om han er sterk.
En motstander i verdenstoppen vil få han til å se stjerner ut året. Nivået på boksere som Klitschko, Povetkin og Haye er svært høyt.