Hulken

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
Dersom noen har glede av å se voksne folk banke livskiten ut av hverandre, så går matchen til Arild "Hulk" Haugen direkte på VG-TV kl.00:30. Enjoy!

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
Skal absolutt se på! En så sterk mann har mye å forsvare. 8)

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
VG Nett skulle i utgangspunktet sende kampen direkte, men på grunn av ekstremt stor trafikk på den direkteoverførte sendingen, sviktet teknikken. Vi beklager dette på det sterkeste overfor våre lesere. Vi lover i midlertid å følge kampen fortløpende. Trykk F5 for siste versjon

Føkk VG!!!

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
decibelius skrev:
VG Nett skulle i utgangspunktet sende kampen direkte, men på grunn av ekstremt stor trafikk på den direkteoverførte sendingen, sviktet teknikken. Vi beklager dette på det sterkeste overfor våre lesere. Vi lover i midlertid å følge kampen fortløpende. Trykk F5 for siste versjon

Føkk VG!!!
Er ringside med VGTV. koblet meg inn for 20 min siden

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
Seriøst?
Jeg var inne jeg også, men gikk ut igjen. Det skulle jeg tydeligvis aldrig ha gjort, for nå er døra stengt.

- Jeg skal åpne roligere og ikke jage en knockout som jeg har gjort i tidligere kamper, men før det har gått fire runder håper jeg han ligger nede, sier Haugen til VGTV.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
decibelius skrev:
Seriøst?
Jeg var inne jeg også, men gikk ut igjen. Det skulle jeg tydeligvis aldrig ha gjort, for nå er døra stengt.

- Jeg skal åpne roligere og ikke jage en knockout som jeg har gjort i tidligere kamper, men før det har gått fire runder håper jeg han ligger nede, sier Haugen til VGTV.
Jepps

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
Puh, der var jeg ringside igjen - da slapp jeg å skamslå naboen - neida jeg er snill gutt serru.
Takk for tips/hjelp!!!

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
Er det bare jeg som synes den dansingen der er kjedelig og av helt feil art? ::)

Rizzo

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.11.2006
Antall liker
49
Torget vurderinger
11
Det hakker noe jævli hos meg. Er det linja min, eller er det sånn hos dere og?

Rizzo

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.11.2006
Antall liker
49
Torget vurderinger
11
Veldig merkelig, han så jo ikke noe særlig rysta ut heller. Merker jeg holdt meg våken for ingenting.

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
Ble jo bare piss dette her - afrikaneren trakk seg av gud vet hvilken grunn, pingle.
Mere action i en curling match.
God natt.

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.185
Torget vurderinger
4
Hulken er ikke noen ordentlig bokser selv om han er sterk.

En motstander i verdenstoppen vil få han til å se stjerner ut året. Nivået på boksere som Klitschko, Povetkin og Haye er svært høyt.

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.930
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
jaja, samma faen. Hulken vant, og han hadde mere inne. Kanskje ikke verdensmester i teknikk, men Arild vant kampen og fikk nok i tillegg med seg en solid mengde selvtillit.
Har da litt troa på gutten, er få som satser alt på ett kort på samme måte som Arild

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
Får vel gi han litt tid! Jernvilje har han! Fysikken også.

S

Smorte24

Gjest
Anonym skrev:
Hulken er ikke noen ordentlig bokser selv om han er sterk.

En motstander i verdenstoppen vil få han til å se stjerner ut året. Nivået på boksere som Klitschko, Povetkin og Haye er svært høyt.
Man kan jo ikke forvente at han skal være like god tekninsk som verdensmestere, jeg er imponert at han vinner kampen i det hele tatt.

Gi mannen 2-3 år så kan vi komme tilbake til teknikken hans, jeg bare håper at de ikke matcher han for fort.

Husker tilbake i 90 tallet da jeg skulle se Tyson mot Alex Steward på tv1000 og kampen startet 05 om morgenen. Jeg holdt meg våken frem til Alex entret ringen og døset av noen få minutter og våknet at kampen var over.

Det var knockout i første omgang, men jeg fikk jo se reprisen da 8)

Topp Bunn