Huff og huff.

Lydnisse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.08.2010
Innlegg
158
Antall liker
71
Torget vurderinger
2
Hei
Jeg er fra og bor i Oslo, og det er mulig jeg er på bærtur her, men hvis man bor i et flomutsatt område og det varsles flom et par dager i forveien, er det ikke da mulig å ta noen grep og sikre ting man er spesielt redd for?
Samme med han karen med Ferrarien. At ikke den ble flyttet til høyere grunn, kjenner jeg er småirriterende.
Syntes denne kommentaren var rimelig unødvendig. Etter min kjenskap til område til trådstarter som du sikter til her, så er ikke Rjukan spesielt flomutsatt. Her skyter du deg selv i foten, når du sitter på din høye hest for så å dømme andre for ting du ikke kan eller aner nok om, så innlegget ditt blir det bare platt og usmaklig for andre lesere. Du kjenner sikkert bare saken via media, og burde heller være ydmyk og heller tenke på de som er rammet.

Og han med Ferrarien stod ett bra stykke unna elva som vokste på meget kort tid, som følge av jordras og trær som tettet utløpet. Samtidig så la de der oppe sin lit til råd fra NVE. Jeg syntes du på dette forumet burde holde deg for god til å dømme andre, her er det musikk og annlegg og andre hyggelige aktiviteter vi diskuterer. Du så kanskje hvor fort TV teamet ble sperret inne der oppe, så du er nok veldig på bærtur denne gangen. Jeg håper at du cerwin får reddet mye av samlingen din. Lykke til med oppbyggingen:cool:

Mvh
Arild
Moss
Så var jeg på bærtur da, ikke værre enn det...
 

Aerik

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
2.348
Antall liker
5.452
Sted
Moss
Ta med kart og kompass neste gang :cool:

Med musikalsk hilsen
Arild

B&W 804s, Yamaha RX-A 3020, Yamaha BDA 1020, Usher V603, SVS PC12 NSD, Sonos Equinox AV,
Asus X53 s, Acer, IPod, Ipad 2, Panasonic, B&W P3, SennHeiser RS 220
 

cerwin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2009
Innlegg
215
Antall liker
29
Sted
TELEMARK
Hei igjen.

Endelig var ventetiden over,1 etg er ferdig bygd opp igjen,var veldig spent etter nesten 2,5mnd, uten vinyl lyden,har nå fått kobla annlegget og fikk min første lyttetest sent i går kveld.
Og dette fungerte utmerket,litt tamt i starten,men etter hvert så løsnet det,har også fått satt 16ampere i rockebua,så nå ryker ikke sikringer når jeg slår på annlegget:cool:Har ca 60 innkjøpte plater som skal lyttes igjennom.
 

Nikko03

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.11.2008
Innlegg
4.427
Antall liker
2.854
Torget vurderinger
3
Knall bra lesning det her. Det eneste som mangler nå for å virkelig gjøre dette til en solskinnshistorie. Er masse bilder av det nye rommet :) :)
 

cerwin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2009
Innlegg
215
Antall liker
29
Sted
TELEMARK
Takk for det,jeg er glad bare jeg får slått data maskina av og på,så bilder blir verre desverre:cool:Men nå får du se og dra skrotten opp og høre hvordan det er blitt,hehehe.Ser jeg deg etterpå:)
 

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Innlegg
8.954
Antall liker
28.014
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Godt å lese at det hele er i ferd med å gå seg til igjen.

Det er jo nesten selve marerittet du har opplevd her.....
ShineySmileysSad.jpg


Vennlig hilsen

Morten
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Begynner du å komme på fote igjen, Cerwin? Den flommen var visst et hælv... for flere enn deg, men du kommer noen vei nå?
 

cerwin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2009
Innlegg
215
Antall liker
29
Sted
TELEMARK
Hei igjen.

Ja dette har virkelig vært et mareritt gitt,men nå koser jeg meg virkelig,blei litt vinyl etter dagens montering av noen hersens garderobeskap:mad:hehehe.Miles davis,your under arrest fikk snurre og noe Molly hatchet,dette endte bare godt,synes det er veldig trist med de som mista hus og alt de hadde

Mvh Gøran
 

Aerik

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
2.348
Antall liker
5.452
Sted
Moss
Bra du kommer deg på fote igjen og vet hvor skapet skal stå :eek: :cool:
Fint at du får snurre litt igjen. Ha en riktig god dag.

Mvh
Arild
 

cerwin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2009
Innlegg
215
Antall liker
29
Sted
TELEMARK
Hehehe,tusen takk for det,og ha en flotters dag du også,veldig godt og være i gang igjen,nå er nye Vinylhyller montert og platene skal ikke på gulvet igjen,kosejobb igjen nå bare

Mvh Gøran.
 
Topp Bunn