Vet ikke hvor du drar på ferie, men her blir det jobbing i flere år65finger skrev:der røk ferien ja
Ferien frem til 2012 selsagt :-[. du får si fra hvis du bor i nærheten av oslo.RBN skrev:Vet ikke hvor du drar på ferie, men her blir det jobbing i flere år65finger skrev:der røk ferien ja
Ser jo utrolig flott dette her og det låter fint også skjønner jeg. Har ikke fått hørt på Hovland, men det blir forhåpentligvis mulighet engang....
Takk for det. Bor i en av verdensmetropolene rundt Mjøsa, så det er ikke så langt unna.65finger skrev:Ferien frem til 2012 selsagt :-[. du får si fra hvis du bor i nærheten av oslo.RBN skrev:Vet ikke hvor du drar på ferie, men her blir det jobbing i flere år65finger skrev:der røk ferien ja
Ser jo utrolig flott dette her og det låter fint også skjønner jeg. Har ikke fått hørt på Hovland, men det blir forhåpentligvis mulighet engang....
impulse skrev:....Og brått ble det klart for meg hva jeg skal spare til... ;D
Det er nok gått ganske så kompromissløst til verks her.... Om du ser på størrelsen på den, så er nok issolasjon og vibrasjonsdemping tatt høyde for! Om du ser nøye på det første bildet i denne tråden så ser du en "Slip-In" CD luke neders i mitten på den boksen til høyre.Dog skrev:Takk for info Odder, det er altså et drivverk i Music Player?
Det var verreTrodde de hadde gått kompromissløst til verks...og droppet leamikket.
O.
Vi snaker ikke om Gjøvik skjønner jeg ;DRBN skrev:Takk for det. Bor i en av verdensmetropolene rundt Mjøsa, så det er ikke så langt unna.65finger skrev:Ferien frem til 2012 selsagt :-[. du får si fra hvis du bor i nærheten av oslo.RBN skrev:Vet ikke hvor du drar på ferie, men her blir det jobbing i flere år65finger skrev:der røk ferien ja
Roysen skrev:Jeg hadde et lite håp om og mener også å ha lest et sted at Hovland Music Player skulle inneholde en harddisk. Stemmer det?
Mvh
Roysen
Den dagen SSD disker blir allemannseie/store nok blir dette fult mulig.Dog skrev:Jeg vet jo ikke hva Hovland har tenkt, men harddisker i en high-end komponent mener jeg er skivebom. Uansett om den cacher filene eller ikke. Den vil generere støy, den vil aldri bli stor nok(for de som har en samling på noen tusen cder), det er i det hele tatt ikke spesielt lurt
I mine øyne vel og merke.
O.