Har innvilget meg selv og familien 4 dager i Barcelona neste uke. Noen som vil anbefale et hotel? Er frokosten på hotellene så dårlig man kan få inntrykk av på tilbakemeldinger hos de store booking-motorene?
Ja.orso skrev:Mulig jeg skal til Barcelona en tur til høsten med en vennegjeng. Noen er litt bekymret for lommetyver. Sies at det skal florere av de i Barcelona. Stemmer det?
Kanskje vennene er skotter eller irer? I tilfelle har de vel gode historiske grunner for ikke å ville sitte alene på et svaberg med ræven ut mot storhavet...nb skrev:Men om vennene dine er SÅ skvettne så er det nok tryggest å sitte alene ytterst på en holme i havgapet med ryggen mot storhavet slik at ingen sniker seg inn bakfra.orso skrev:Mulig jeg skal til Barcelona en tur til høsten med en vennegjeng. Noen er litt bekymret for lommetyver. Sies at det skal florere av de i Barcelona. Stemmer det?
Ja det kryr faktisk av dem, men de er vennlige. Man har god mulighet til å bli bestjålet hvis man er uoppmerksom og/eller påseilet i folkerike områder. Sist jeg var der (i sommer, mens Spania gjorde det godt i fotball-VM, stor stemning) fikk en bekjent av meg og flere av hans venner lettet lommene sine da de var godt påseilet utpå natten. En av dem hadde bare papirer og pass i lommen og ble oppmerksom på at han var bestjålet da lommetyven prikket ham på skulderen og ga ham pass og papirer tilbake som om det var den mest naturlige ting i verden. En deilig by.orso skrev:Mulig jeg skal til Barcelona en tur til høsten med en vennegjeng. Noen er litt bekymret for lommetyver. Sies at det skal florere av de i Barcelona. Stemmer det?