Hortenmessa 2023 – inntrykk frå tre Audiophile herrar. Del 2 – Arve sine inntrykk

Horten23A (13 of 25).jpg

Vi held fram med våre messeinntrykk, og i dag er turen komen til Arve sine utvalgte lydopplevingar å minnast frå Horten i år.

Øyrepluggar med godlyd
Av og til er det ikkje aktuelt å dele musikkopplevingar, der dei andre i huslyden slett ikkje har lyst å høyre på det du spelar av på stereoanlegget. Då er det kjekt med øyretelefonar, gjerne store øyretelefonar som formidlar lyden på skikkeleg vis. Men slike store, dyre høyrelurar kan vere travle å ta med seg, og då er det mange som vel øyrepropper. Gjerne billege øyrepropper med sånn passeleg godlyd.

På messa fekk eg demonstrert eit spennande alternativ; øyrepluggar med god lydkvalitet. Eg fekk ein rask demo, og fekk inntrykk av at dette kunne måle seg med ganske flotte øyreklokke-konstruksjonar. Men det ser ut som eg ikkje er skapt slik som andre, eine øyrepluggen måtte haldast på plass for å gje att bassen skikkeleg. Det synte seg at min høgre øyregang ikkje passa saman med pluggen. Men her hadde produsenten (som held til i Os utanfor Bergen) råd. Han kunne lage formstøypte pluggar som er 100% tilpassa mine øyregangar. Eg får sjå neste gong eg er i Os.

Mark Levinson
Er ein av dei verkeleg legendariske hifi-produsentane. I år var det stilt ut jubileumsutgåvene av effektforsterkarar. Dei bør vere verkeleg gode, for prisen er 600 000/kr paret. Men det var også andre verkeleg spennande ML-produkt; trådlause øyretelefonar av eineståande kvalitet, med støydeping No 59 Premium var dei kalla. Desse hadde kvalitetar som kan måle seg med svært gode kabla øyretelefonar. Mange funksjonar og ein eigen app for å fintrimme lyden....

Les heile messerapporten del 2 i Audiophile.no
Horten23A (17 of 25).jpg

Sist redigert:

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.050
Link til alle artikler
431
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Gilad Tiefenbrun i Oslo - Kundekveld hos Eksakt HiFi

Gilad Tiefenbrun i Oslo - Kundekveld hos Eksakt HiFi

• 0
Odd Rune har tradisjon for å invitere interessante gjester til sine kundekvelder i Vibes Gate 13. Denne torsdagen var det ingen ringere enn GIlad Tiefenbrun - CEO i Linn etter at han overtok for...
Fortsett
Audiophile.no
AVC-A10H – ny nestkommanderende AV-forsterker fra Denon

AVC-A10H – ny nestkommanderende AV-forsterker fra Denon

• 13
Denon introduserer AVC-A10H. Dette er Denon sin nyeste AV-forsterker i A-serien, og produsenten sier at de henter inspirasjon fra flaggskipet A1H-modellen for å levere uovertruffen lydytelse og...
Fortsett
Audiophile.no
Pi6 og Pi8 – Tredje generasjon TWE fra Bowers & Wilkins

Pi6 og Pi8 – Tredje generasjon TWE fra Bowers & Wilkins

• 0
Bowers & Wilkins har lansert sin tredje generasjon TWE. Eller kanskje vi på norsk heller skal kalle det HTØ – Helt Trådløse Øretelefoner? Tidligere i sommer var vi invitert til en digital...
Fortsett
Audiophile.no
Ein ikonisk høgtalar, og dampande øl – Stig Arne si dagbok Juli 2024

Ein ikonisk høgtalar, og dampande øl – Stig Arne si dagbok Juli 2024

• 5
Eg har hatt desse lenge. Eg og Edvin, som budde i kjellaren hjå meg, pakka dei opp i hagen i Gullfjordungsvegen, der eg budde før, på Voss ein solfylt sumardag. Me slepte dei ned frå hovudvegen...
Fortsett
Audiophile.no
Gold 6G – Ny generasjon i Monitor Audio sin gullrekke

Gold 6G – Ny generasjon i Monitor Audio sin gullrekke

• 1
Monitor Audio har lansert sjette generasjon av sin tradisjonsrike Gold-serie, en serie som befinner seg over mellomklasseserien Silver, men som likevel ikke strekker seg opp i Platinum sitt nivå...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Test av hele Google sin Pixel 8-serie - Pixel 8 Pro, Pixel 8 og Pixel 8a

TEST: Test av hele Google sin Pixel 8-serie - Pixel 8 Pro, Pixel 8 og Pixel 8a

• 10
Google lanserte to nye mobiltelefoner sist høst, og en ny modell i mellomklassen i mai. I hvert fall har den mellomklassepris, men 8a har mange egenskaper som hører hjemme i en premiummobil. Vi...
Fortsett
Topp Bunn