Horten hifi messe 2012

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    Årets hifihappening over. Som tidligere år var det sosiale dagens høydepunkt. Denne gangen savnet jeg imidlertid både flere bransjeaktører OG mere publikum. Stiller spørsmålt jeg: Blir dette siste gang, eller?:confused:

    All ære til de som arrangerer, stiller ut og møter opp som publikum, men slik jeg ser det var det for glissent befolket og for lite gromt utstyr på plass. Uten å utbrodere mere om det jeg opplevde negativt, vil jeg heller stille meg bak fleres utsagn om hyggelig lyd hos Stereofil. Det låt passe anstendig flere andre plasser også. Bl.a. Audionote likte jeg bedre nå enn jeg pleier.

    Jeg opplevede presentasjon og demonstrasjon av Isotekproduktene som en høydare. En godt anvent halvtime med ikke alt for inngående informasjon, men heller ikke haugevis med floskler og svada, som man av og til opplever. Like trivlig med et par historier fra Kvanlid hos Motron. Opplevelsene hos begge sistnevnte, medfører med stor sansynlighet et aldri så lite innhugg i undertegnedes allerede slunkne lommebok!

    Som vanlig spesielt takk til hyggelig og taleført reisefølge. Takket være kanskje ikke alt for bra mat på hjemturen, ønsket baksetepasasjeren stopp på omlag hver bensinstasjon oppover. Ikke helt dumt, slik ble det rikelig anledning til inntak av masse tomme kalorier for oss andre:cool:PS! håper vi slipper liknende neste helg, da er det jo Gøteborgtur og den er jo leeeengre.



    mvh
     

    Heimdall

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.12.2009
    Innlegg
    1.514
    Antall liker
    568
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    15
    Jeg var på messen for første gang i år. Levde vel ikke helt opp til forventningene, men likevel vel verd den 7 timer lange kjøreturen fra Sørlandet.

    Det som imponerte mest var Heed, for meg et helt ukjent merke. Høyttalerne var en blanding av transmisjonslinje og bassrefleks, og de spilte meget bra i rommet de sto i.
    Også PM Audio hadde fin lyd.

    Det som skuffet mest var Marten som over hodet ikke passet inn i rommet.

    Og hvor var horna?
     
    Sist redigert:

    ugn

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.03.2005
    Innlegg
    244
    Antall liker
    119
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Ble litt forsinket, litt for glad i puta så tiden ble i knappeste laget :/

    Morsom demo fra Isotek, litt synd at luften var totalt innestengt der. Brite som ikke var redd for å kommunisere med publikumet og tok innspill. Tommelopp.

    Var så vidt innom tannoy-rommet, men der ble det spilt pling og plong. Så det bar ut igjen etter 2 minutter med, sikkert sabla dynamisk men totalt uinteressant lydopplevese for min del. Derfor ekstra kjedelig når så mange skriver at de var messas høydepunkt.

    For min del var Heed totalt ukjent, men en veldig snakkesalig og hyggelig kar lot meg spille medbrakt og ble faktisk imponert over det jeg hørte.
    De første sekundene ble jeg nok litt lurt, virket som lydbildet var veldig diffust (pga. vinklingen på elementen) men etter å faktisk ha lyttet litt så forsvant det inntrykket. Meget god fordeling av lyden i rommet, skulle ønske de hadde et større rom.

    Montana. Forelsket meg litt i fjor. Avstandsforhold er no dritt, så det var greit å få besøkt disse igjen. En medbrakt CD med en Infected-mix gjorde brått at rommet ble fult gitt :) Morsomt når man ser både ungkarer, dresskledde triangellyttere og pensjonister nikker på hodet og lar foten gå i takt med sangen. Kanskje ikke den mest politisk korrekte gjenngivningen av musikken, men fyttikatta så morsom :D
    Fikk snakket litt med en av konstruktrørene ang muligher for modifikasjoner på disse også, samt en som har akkurat den modellen i privat eie. Må ha. Må ha et slikt par når man er ferdig som student.

    Pussig nok, så forlot alle rommet når triangel-bjelle-soloen startet opp igjen. Pussig.

    Mye sært for min del også i år, men det kan hende at jeg også er litt sær da :)
     

    Anfield

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.09.2004
    Innlegg
    926
    Antall liker
    42
    Jeg var på messen for første gang i år. Levde vel ikke helt opp til forventningene, men likevel vel verd den 7 timer lange kjøreturen fra Sørlandet.

    Det som imponerte mest var Heed, for meg et helt ukjent merke. Høyttalerne var en blanding av transmisjonslinje og bassrefleks, og de spilte meget bra i rommet de sto i.
    Også PM Audio hadde fin lyd.

    Det som skuffet mest var Marten som over hodet ikke passet inn i rommet.

    Og hvor var horna?
    7 timer til Horten fra Sørlandet?? Hvor i all verden på Sørlandet holder du til? Er jo den tiden det tar fra Stavanger til Horten......
     

    oddemann

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.03.2007
    Innlegg
    552
    Antall liker
    133
    Torget vurderinger
    7
    Gledeleg å høyre at Tannoy imponerte.
    Mitt absolutte favoritthøytalermerke:)

    Er spent på kva høytaler det er snakk om som stod utstillt.
    Var det ein prototype? 10" element? Fysisk størrelse etc.
    Hadde vore moro om nokon frå stereofil kommenterte...

    Det nyaste frå Tannoy no er jo Precision serien, men den største der har vell kun 6,5" element. Så den var det nok ikkje(?)
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    I særklasse beste lyd var nye Tannoy DC10A fra Definition serien ( http://www.whathifi.com/news/high-e...efinition-dc10a-model-new-precision-6-line-up ) til tross for mye bass i rommet. I tillegg likte jeg de små boksene fra Guru på billig elektronikk som spilte veldig flott.

    Største personlige skuffelse var at utstillerne spilte på Marten med transisitor med påfølgende altfor lys lyd. Som Marteneier har jeg til gode å høre disse spille godt uten rør.

    Resten var fort glemt.

    Morsomste hendelse: En utstiller som etter å ha erklært seg som "teknisk geni og med bakgrunn fra utvikling av effektforsterker" hadde på tapetet en "fremtidig klasse A konstruksjon som gikk over i klasse B eller hva det var det het" ......... Fallhøyden øker litt med ubeskjedenheten ..... ;)

    Beste opplevelse ellers var en nøktern og flott demonstrasjon av Isotek's strømkabler, strømrensere og regeneratorer. Hyggelig, seriøst og interessant.

    EDIT: Audio Note spilte også ok for første gang for meg. Litt boksete, men bedre enn noensinne før.
     
    Sist redigert:

    svingen68

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2008
    Innlegg
    1.302
    Antall liker
    35
    Torget vurderinger
    1
    Jeg var på messen for første gang i år. Levde vel ikke helt opp til forventningene, men likevel vel verd den 7 timer lange kjøreturen fra Sørlandet.

    Det som imponerte mest var Heed, for meg et helt ukjent merke. Høyttalerne var en blanding av transmisjonslinje og bassrefleks, og de spilte meget bra i rommet de sto i.
    Også PM Audio hadde fin lyd.

    Det som skuffet mest var Marten som over hodet ikke passet inn i rommet.

    Og hvor var horna?
    7 timer til Horten fra Sørlandet?? Hvor i all verden på Sørlandet holder du til? Er jo den tiden det tar fra Stavanger til Horten......
    Tenkte det samme, han må ha kjørt med traktor fra de indre bygder eller noe ;)
     

    mteinum

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Innlegg
    10.121
    Antall liker
    3.903
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Hei.

    Skulle selv ta turen til Horten for tredje året på rad men ble ikke pga begge som skulle være med måtte desverre jobbe. Å reise solo fra Karmøy ble da uaktuelt denne gangen :)

    Jeg er jo ihuga Audio Note fan og lurer på om Audiocompaniet hadde noe Audio Note med denne gang ? Isåfall hva, og var det bra ? :)
    De hadde et eget rom med Audio Note, og det spilte som bare faen!
    AN M2 pre, AN P2SE (tror jeg) og et par AN J.
    Et av, om ikke messens beste rom, lekent og luftig, spiller slik bare AN kan. :D
     

    Terje Berg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.07.2008
    Innlegg
    1.328
    Antall liker
    1.082
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    5
    Usher appelerte meg. Mini Dancer 2 er rett og slett en god høyttaler til prisen.

    Watt oppsettet ble jeg litt skuffet av, savnet luft og dynamikk - hadde nok for store forventninger? Optimalt rom kan vel diskuteres?
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Hei.

    Skulle selv ta turen til Horten for tredje året på rad men ble ikke pga begge som skulle være med måtte desverre jobbe. Å reise solo fra Karmøy ble da uaktuelt denne gangen :)

    Jeg er jo ihuga Audio Note fan og lurer på om Audiocompaniet hadde noe Audio Note med denne gang ? Isåfall hva, og var det bra ? :)
    De hadde et eget rom med Audio Note, og det spilte som bare faen!
    AN M2 pre, AN P2SE (tror jeg) og et par AN J.
    Et av, om ikke messens beste rom, lekent og luftig, spiller slik bare AN kan. :D
    AN UK? spilte søtt men litt slapt?
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Hei.

    Skulle selv ta turen til Horten for tredje året på rad men ble ikke pga begge som skulle være med måtte desverre jobbe. Å reise solo fra Karmøy ble da uaktuelt denne gangen :)

    Jeg er jo ihuga Audio Note fan og lurer på om Audiocompaniet hadde noe Audio Note med denne gang ? Isåfall hva, og var det bra ? :)
    De hadde et eget rom med Audio Note, og det spilte som bare faen!
    AN M2 pre, AN P2SE (tror jeg) og et par AN J.
    Et av, om ikke messens beste rom, lekent og luftig, spiller slik bare AN kan. :D
    AN UK? spilte søtt men litt slapt?
    Var ikke du litt slapp og ikke helt i form i går? ;)
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    2012-09-08 12.58.14.jpg
    Hei.

    Skulle selv ta turen til Horten for tredje året på rad men ble ikke pga begge som skulle være med måtte desverre jobbe. Å reise solo fra Karmøy ble da uaktuelt denne gangen :)

    Jeg er jo ihuga Audio Note fan og lurer på om Audiocompaniet hadde noe Audio Note med denne gang ? Isåfall hva, og var det bra ? :)
    De hadde et eget rom med Audio Note, og det spilte som bare faen!
    AN M2 pre, AN P2SE (tror jeg) og et par AN J.
    Et av, om ikke messens beste rom, lekent og luftig, spiller slik bare AN kan. :D
    AN UK? spilte søtt men litt slapt?
    Var ikke du litt slapp og ikke helt i form i går? ;)
    jo sant nok:) men jeg syntes det var fin lyd i AN-kassene men litt snilt
     
    Sist redigert:

    papaHet

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.09.2012
    Innlegg
    292
    Antall liker
    119
    Var en tur der i går, å som alltid, helt helt forferdelig musikk som blir spilt. Arrangerer de messe(r) kun for de som hører på slik musikk? Er jo det samma mø... som spilles hvert år, i alle rom. Tviler sterkt på at de fleste sitter kun å hører på slikt. Så til alle utstillere: skjerp dere, spill mere variert.

    Ellers så syns jeg Stereofil sitt rom låt bra, med Tannoy høyt til 120k. Helt utrolig, et rom som faktisk spilte normal musikk, var vel Lene Marlin de spilte når jeg var innom, 2 ganger. Så kanskje flaks at de spilte noe annet de gangene, enn den klassiske messe greia.

    Syns og de "røde" høyt som "snickers" spilte på, låt bra, de til rundt 32k var det vel.

    Ellers så var det ofte raske turer innom rommene, da man etter noen rom, blir dritt lei av å høre den samme type musikk.
    Og så må det vel være lov, å lufte på rommene, innimellom? fy å varmt å dårlig luft det blei etter hvert, å stakkars de som jobber i de forskjellige rommene, med den dårlige å innestengte lufta.
     

    Millmaker

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.09.2009
    Innlegg
    256
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    Det går faktisk an å ha med seg egen musikk og be om å få høre på det. Jeg brukte mest tid på rommet til Doxa i går, har jo en forkjærlighet for dette merket. Og siden Knut stilte med både Model 61 og en helt ny prototype på høyttalere kalt 8.2, ble det interessant for meg å bli der en stund.

    Hadde med meg et par skiver hjemmefra og det var ikke noe problem å få høre på disse. Sikkert likedan andre steder uten at jeg spurte om det.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.357
    Antall liker
    63.261
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Største personlige skuffelse var at utstillerne spilte på Marten med transisitor med påfølgende altfor lys lyd. Som Marteneier har jeg til gode å høre disse spille godt uten rør.
    [/QUOTE]

    Trondmeg; Velkommen til Bergen for å høre Miles III spille nydelig på et transistoroppsett......:)
     

    papaHet

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.09.2012
    Innlegg
    292
    Antall liker
    119
    Ikke så opptatt at de må spille musikk jeg har med f.eks(noe jeg ikke hadde), men er lov å håpe at de kan spille litt forskjellig type musikk, som appelerer til større mangfold av mennesker.

    De spilte vel en Evanecense?? låt på rommet der Montana sto, men desverre var det en akustisk versjon av sangen de spilte, for der gitarene å litt fuzz skulle komme, så kom det ikke noe slikt, litt skuffende.

    Men var jo som forventet, ang musikkbiten og inneklimaet på rommene, for er jo det samma hvert år.
     

    BigSwifty

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Innlegg
    3.625
    Antall liker
    3.747
    Hadde med sønnen på 16 i går (må jo sørge for rekruttringen). Hans første HiFi-messe, han er glad i musikk, men har hittil ikke vist den store interessen for HiFi.

    Et par spontane kommentarer fra ham:

    "Pappa, det virker som mange her er mer interessert i utstyret enn musikken?"

    "Hvorfor spiller de så rar musikk her?"

    Ellers var vi to enige i at Raidho/Adyton var messas beste lyd (mulig vi gikk glipp av etpar rom, der det - i følge sønnen - ble spilt "panfløyte". En solid overraskelse var Guru - som spilte Händel og Infected Mushroom som en kule fra Squeezebox og veldig beskjeden elektronikk. Attpåtil konstruert for å stå inntil veggen! En klar favoritthøyttaler i mitt lytterom nr 2.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Er ikke helt sikker på hva musikkproblemet består i. Selv dukket det opp Tom Waits, Jim Reeves, Kari Bremnes, Hugh Masakela, klassisk, elektronisk, Jazz og mye annet underveis i marsjen. Hvis det er så ulidelig å høre på musikken som er der så be om noe annet eller ta med selv....
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Største personlige skuffelse var at utstillerne spilte på Marten med transisitor med påfølgende altfor lys lyd. Som Marteneier har jeg til gode å høre disse spille godt uten rør.
    Trondmeg; Velkommen til Bergen for å høre Miles III spille nydelig på et transistoroppsett......:)
    Takk for det. Som sagt har jeg fremdeles til gode å høre Marten spille godt på annet enn rør, men er selvfølgelig åpen for muligheten .......
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Skulle vært bortom i dag men ligger rett ut i sofaen :mad:
    Rødere nese enn rudolf, sandpapir i halsen, i det hele tatt ¤%¤#&/(&)/)!!

    /jan
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Skulle vært bortom i dag men ligger rett ut i sofaen :mad:
    Rødere nese enn rudolf, sandpapir i halsen, i det hele tatt ¤%¤#&/(&)/)!!

    /jan
    klein sjøl. grunnen er nok horten og all den fæle musikken
     

    Holmium

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.444
    Antall liker
    784
    Torget vurderinger
    5
    Hei Holmium,

    Vi (og Roald i Renaissance) valgte å være hjemme i år.

    Butikk og hotell-event får istedet prioritering denne høsten.
    Det blir annonsert.

    Neste helg Gøteborg - våre merker vil være representert på 4rom (Arken).
    Velkommen!.

    Mvh.
    Acoustic Tuning
    Da så, syntes dere sto på listen.
    Men ved nærmere ettersyn står det "produkter reswpresentert hos flere utstillere".
     

    Heimdall

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.12.2009
    Innlegg
    1.514
    Antall liker
    568
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    15
    De aller fleste utstillerne spurte om vi hadde musikkønsker, og da mange spilte fra pc fant de som oftest det man ønsket.
    Når jeg kom til OHC ble jeg møtt av fuglekvitter, så der snudde jeg i døra. Utstilleren løp etter og prakket på meg et magasin... Det ble i overkant slitsomt så jeg gadd ikke stikke innom senere på dagen heller.
    Men jeg ser problemet til utstillerne. Skal man spille lyd eller musikk? Man risikerer jo å skremme eventuelle kunder hvis "vanlig" musikk låter dårlig pga rommet. Slik det gjorde mange steder...
     

    emokid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Innlegg
    5.235
    Antall liker
    6.368
    Var en tur der i går, å som alltid, helt helt forferdelig musikk som blir spilt. Arrangerer de messe(r) kun for de som hører på slik musikk? Er jo det samma mø... som spilles hvert år, i alle rom. Tviler sterkt på at de fleste sitter kun å hører på slikt. Så til alle utstillere: skjerp dere, spill mere variert.

    Ellers så syns jeg Stereofil sitt rom låt bra, med Tannoy høyt til 120k. Helt utrolig, et rom som faktisk spilte normal musikk, var vel Lene Marlin de spilte når jeg var innom, 2 ganger. Så kanskje flaks at de spilte noe annet de gangene, enn den klassiske messe greia.

    Syns og de "røde" høyt som "snickers" spilte på, låt bra, de til rundt 32k var det vel.

    Ellers så var det ofte raske turer innom rommene, da man etter noen rom, blir dritt lei av å høre den samme type musikk.
    Og så må det vel være lov, å lufte på rommene, innimellom? fy å varmt å dårlig luft det blei etter hvert, å stakkars de som jobber i de forskjellige rommene, med den dårlige å innestengte lufta.
    Var innom hos Stereofil to ganger, begge gangene ble Keith don't go spilt.
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    keith dont go funker tydeligvis bra, da, siden stereofil stadig nevnes som "god lyd" blant messevankerne.
     

    pengelek

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    493
    Antall liker
    59
    Torget vurderinger
    17
    1. plass hos meg går til Tannoy, kansje litt i overkant mye bass i dette rommet, men alt i alt veldig bra!
    2. plassen går til Det første rommet med Rockport hvor det ble spilt på platespiller.. Usikker på hvilken sang som ble spillt, men soleklart en høytalerene trivdes godt med!
     

    BigSwifty

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Innlegg
    3.625
    Antall liker
    3.747
    1. plass hos meg går til Tannoy, kansje litt i overkant mye bass i dette rommet, men alt i alt veldig bra!
    2. plassen går til Det første rommet med Rockport hvor det ble spilt på platespiller.. Usikker på hvilken sang som ble spillt, men soleklart en høytalerene trivdes godt med!
    Ditt innlegg illustrerer litt av musikk-problematikken. Det blir jo shit in-shit out, eller det motsatte. Da jeg var innom Rockport rommet, låt det kjipt. Ok bass, metallaktig mellomtone og pistrete i toppen. Vet jo at anlegget ikke låter sånn, det var et av de bedre romene i fjor.Så dårlig valg av musikk (lydmessig), kan være kjempefarlig. Forståelig (men irriterende:) at mange utstillere kjører safe.
     

    pengelek

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    493
    Antall liker
    59
    Torget vurderinger
    17
    1. plass hos meg går til Tannoy, kansje litt i overkant mye bass i dette rommet, men alt i alt veldig bra!
    2. plassen går til Det første rommet med Rockport hvor det ble spilt på platespiller.. Usikker på hvilken sang som ble spillt, men soleklart en høytalerene trivdes godt med!
    Ditt innlegg illustrerer litt av musikk-problematikken. Det blir jo shit in-shit out, eller det motsatte. Da jeg var innom Rockport rommet, låt det kjipt. Ok bass, metallaktig mellomtone og pistrete i toppen. Vet jo at anlegget ikke låter sånn, det var et av de bedre romene i fjor.Så dårlig valg av musikk (lydmessig), kan være kjempefarlig. Forståelig (men irriterende:) at mange utstillere kjører safe.
    Etter jeg hadde hørt sangen som låt utrolig bra på høytalerene så var det en som kom med et musikk ønske på vinyl. Det låt FORFERDELIG, sikker på at 5000 kr for et komplett hifiklubben anlegg hadde spilt bedre (dog med cd). Så fant det litt merkelig at han i det heletatt hadde denne lp'en blandt demo musikken.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.718
    Torget vurderinger
    1
    Da har jeg lagt ut album med bilder fra alle rom på messen. Dere får unnskylde evnt. skrivefeil og evnt. informasjonsfeil. Dette var litt jobb, og det er bare å si ifra hvis jeg har gjort noen feil.

    Link til album
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.407
    Antall liker
    83.937
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Da har jeg lagt ut album med bilder fra alle rom på messen. Dere får unnskylde evnt. skrivefeil og evnt. informasjonsfeil. Dette var litt jobb, og det er bare å si ifra hvis jeg har gjort noen feil.

    Link til album
    Mye bra bilder Høvdingen. Ser nå at jeg ikke fikk vært innom alle rom.
     

    staker

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.06.2004
    Innlegg
    475
    Antall liker
    26
    Da var årets besøk unnagjort. Er urtolig glad for at vi har denne messen å se frem til hvert år, men må jo si meg enig i en del som blir skrevet her. Musikken som blir spilt er til tider forsiktig sagt sær. Til tider ødelegger det for utstilleren. Man blir mer opptatt av hvor håpløs musikken er ennå høre på det som kommer. Noen verdige unntak var det jo.
    Messa gav jo også i år både oppturer og nedturer. Enkelte rom sitter man å ønsker at det skal låte bedre enn det det gjør. Marten og Forsman var for meg eksempler på dette. Andre overrasker slik som de små Raidho. Etter min mening en av de stor høydepunktene. Var ikke innom alle steder, da dagen rett og slett ikke strekker til. Det man har hørt før valgte vi å hoppe over denne gangen.

    Allt i allt vel verdt turen, og gøy å se mye utstyr. For oss som ikke har tid til å dra rundt til butikkene å holde oss orientert er det genialt å oppdatere seg på en dag.
     
    V

    vredensgnag

    Gjest
    Takk til Høvdingen - flott reportasje! Jeg driver og tømmer flyttekasser for tiden, og måtte se langt etter et Horten-besøk!
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.357
    Antall liker
    63.261
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Takk for en fantastisk bra billedreportasje. Føltes som et messebesøk, selv om lyden manglet.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn