Horten 2016

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Brotherlove

    Medlem
    Ble medlem
    29.11.2015
    Innlegg
    39
    Antall liker
    19
    At rommet ikke er bra høres bra ut.Har vert så vidt jeg kan huske på 4 forskjellige butikker i lydhagen og klubben det siste halvåret.Alle plasser har de sagt at demorommet ikke er bra.
     

    Vidar Øierås

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.01.2003
    Innlegg
    3.202
    Antall liker
    341
    Det kan jo hende at flere av hifisjappene ikke har nødvendig kunnskap for å få bukt med romproblemer. Sjapper (uansett bransje) motiveres primært av å holde kostnader nede og omsetningen høy. Det er nok likevel noen få hifisjapper som har gode forutsetninger, mye kunnskap, og viljestyrke til å legge forholdene til rette for en god musikkopplevelse. Dette er folk som ofrer mye av seg selv, har gjerne en annen primær jobb, i en helt annen bransje, der inntektene til heimen sikres. Hifi-bransjen blir man ikke rik av. Skal man få en formue ut av hifi-salg må man starte med en enda større formue. Kundene er kresne, de skal ikke minst ha rabatt, og det gir færre klingende mynt i kassa, og færre gode forutsetninger for stabil og sikker drift av butikken.
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.326
    Antall liker
    8.375
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Har hvert i butikk som jeg plasserte lytterstol og ht så det låt best mulig jeg.
    kom tilbake neste dag, da var alt flyttet tilbake der det sto.
    jeg spurte de hvorfor, svare var som forventet. Lite bass.
    heller grøtete en riktig er jo da konklusjonen.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn